سرهنگ اصغر ابراهیمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اقدام به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا از شامگاه سه روز گذشته تا امروز  دوشنبه انجام شد.

وی اظهار داشت: عملیات ضدعفونی کردن با کمک پرسنل شهرداری مبارکه و تعدادی از بسیحیان پایگاه بسیج صاحب الزمان (عج) و یک دستگاه تراکتور سم‌پاشی انجام شد و این اقدام تا ریشه کن شدن ویروس کرونا در شهرستان مبارکه ادامه می‌یابد.

معاون اجتماعی سپاه ناحیه مبارکه ادامه داد: عملیات ضدعفونی محوطه درونی فروشگاه ها، عابر بانک ها و نقاط دیگر شهر نیز در روزهای آینده انجام خواهد شد.

ابراهیمی اظهار داشت: شرکت ها و کارخانه های صنعتی این شهرستان می توانند به منظور جلوگیری از ابتلای افراد به بیماری کرونا و شیوع این بیماری ماسک، دستکش، عینک و لباس مخصوص در اختیار آنان قرار دهند.

وی با بیان اینکه از فولاد مبارکه انتطار داریم تا مواد ضد عفونی کننده لازم برای اجرای این طرح را در اختیار ما قرار دهد، یادآور شد: ضدعفونی و گندزدایی خیابان های زیباشهر هم در روزهای آینده با کمک بسیجیان حوزه امام حسن(ع) انجام خواهد شد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: نوع مواد مصرفی برای ضدعفونی کردن شهر مبارکه بر اساس هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شامل آب ژاول با غلظت مناسب است که تهدیدی برای سلامت شهروندان نیست.

شهرستان مبارکه با ۱۵۳ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.