محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در شهر اصفهان ۱۴ فروشگاه کوثر فعال است، اظهار داشت: امیدواریم در فروردین ماه پانزدهمین فروشگاه کوثر به بهره برداری برسد و به غیر از فروشگاه شماره ۹ واقع در پل تمدن که به مواد پروتئینی اختصاص دارد؛ مابقی فروشگاه ها برای رفاه حال شهروندان در خرید انواع مواد غذایی فعال هستند.

وی افزود: از این هفته «جشنواره کالای ایرانی» در فروشگاه های کوثر برگزار می شود تا کالاهای شب عید نوروز مردم تامین و عرضه شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه میوه شب عید نوروز اعم از پرتقال و سیب با نرخ مصوب تنظیم بازار توسط سازمان صنعت معدن و تجارت تامین شده و جای نگرانی نیست، تصریح کرد: از ۱۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه میوه ایام عید در فروشگاه های کوثر و مکانهای تعیین شده عرضه خواهد شد.

وی بیان داشت: با دستورالعمل وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای ممانعت از شیوع بیماری کورنا کووید ۱۹ تمام محوطه و قفسه های فروشگاه های کوثر گندزدایی می شود این در حالی است که همواره پزشک و دامپزشک ناظر در این فروشگاه ها حضور داشته اند.

مجیری با اعلام اینکه در هنگام خرید از فروشگاه های کوثر، دستکش یک بار مصرف در اختیار شهروندان قرارداده شده است، ابراز داشت: به منظور ممانعت از شیوع بیماری کورنا کووید ۱۹، بازارهای بعثت و جمعه بازار خودرو تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

وی اشاره ای بهم به تقاضای شهروندان برای خرید شوینده های بهداشتی داشت و گفت: با شیوع کورنا کووید ۱۹، تقاضا برای خرید اقلام شوینده افزایش یافته است و از آنجا که انبارها پر از اقلام مورد نیاز شهروندان است هیچ قفسه ای در فروشگاه های کوثر خالی نیست تا با کمبود مواد شوینده ای در فروشگاه های کوثر مواجه نشویم.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری اصفهان افزود: گوشت برزیلی و گرم با قیمت مصوب تنظیم بازار در فروشگاه های کوثر در حال عرضه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1368467
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.