حمید عصارزادگان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: وزارت بهداشت برای جلوگیری از شیوع گسترده این بیماری در سطح کشور اقدامات پیشگیرانه خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه مهمترین عامل برای مقابله با کرونا مدیریت فضای روانی جامعه است تاکید کرد: باید از شایعات پرهیز کنیم و با ایجاد شایعه در فضای سیاسی و اجتماعی شهرستان تنش ایجاد نکنیم و اگر موردی در شهرستان گزارش یا مشاهده شود بطور قطع به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه دریافت اخبار موثق  از منابع معتبر مهم است ادامه داد :شهروندان باید اخبار هشداری و آموزشی را فقط از رسانه های رسمی و معتبر پیگیری کنند.

فرماندار شهرستان مبارکه با اشاره به مصوبات جلسه پیشگیری از کرونا اظهار داشت: بر اساس این مصوبات قرار شد شهرداری نسبت به ضدعفونی کردن تاسیسات شهری، تاکسی های درون شهری، برون شهری و مراکز عمومی اقدام کند.

وی تاکید کرد: همه فعالیت های ورزشی و اماکن ورزشی در رشته های عمومی از جمله مسابقات فوتبال تا اطلاع بعدی تعطیل است و شهرداری نیز مکلف است از برگزاری بازار روز تا اطلاع ثانوی اجتناب کند.

وی گفت:‌همچنین بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا هرگونه همایش، اجتماعات و برنامه های عمومی تا اطلاع ثانوی در این شهرستان لغو شده است.

عصارزادگان بیان کرد: ‌کلیه ادارات و ارگان ها از اعزام افراد به سفرهای زیارتی یا اردو های تفریحی و ورزشی خودداری کنند.

فرماندار مبارکه خاطر نشان کرد : جلسات شورای پدافند زیستی در این شهرستان نیز بطور مستمر برگزار و روند اجرای مصوبات بررسی و رصد می شود.

شهرستان مبارکه با ۱۵۳ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.