جواد محمدی فشارکی روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طرح تشدید نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز در اصفهان از بیست و پنجم اسفند سال جاری آغاز شده است و تا پانزدهم فروردین سال آینده ادامه دارد.  

وی افزود: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، برای این میزان بازرسی انجام شده ۲۰۸ پرونده تخلف تشکیل و برای آنها یک میلیارد و ۹۰۸ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۲۳۶ ریال جریمه، پیشنهاد و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان ادامه داد: گرانفروشی، درج نکردن قیمت، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، رعایت نکردن دستورالعمل بهداشتی، فروش کالای تاریخ گذشته و صادر نکردن فاکتور از جمله مهمترین تخلفات در ایام طرح نوروزی است.

وی خاطرنشان کرد: پرونده‌های تشکیل شده در مورد تخلفات صنفی در اسرع وقت و به صورت فوق‌العاده رسیدگی و مجازات‌های قانونی طبق مقررات، اِعمال می‌شود.

محمدی فشارکی با بیان‌اینکه طرح تشدید نظارت و بازرسی اصناف ویژه نوروز تا پانزدهم فروردین ۹۹ ادامه دارد، گفت: امیدواریم با رعایت اصناف و مشارکت مردم این مقطع را بخوبی سپری کنیم.

وی با بیان اینکه برای همکاری با معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و نظارت بر اقلام بهداشتی مرتبط با ویروس کرونا آمادگی داریم، گفت: گشت های مشترک این مدیریت با معاونت غذا و داروی اصفهان منجر به شناسایی و ‌کشف انبارهای احتکار ماسک و مواد ضد عفونی‌کننده شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان برای خرید لوازم مورد نیاز خود به واحدهای صنفی معتبر و دارای پروانه کسب مراجعه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن‌های ۳۲۳۵۲۰۱۲ – ۳۲۳۵۲۰۱۳ یا ارسال پیام کوتاه به شماره ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ و یا گزینه شکایات مردمی در وب سایت این مدیریت به نشانی bazresiasnafisf.ir به ستاد خبری و دایره رسیدگی به شکایات و گزارش‌های  مردمی این مدیرت اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان نسبت به بررسی مساله، اقدام لازم انجام شود.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: ۳۲۹ بازرس به شکل ثابت و افتخاری، کار نظارت و کنترل بر اصناف و بازار استان را بر عهده دارند.

نزدیک به ۲۵۰ هزار واحد صنفی در استان اصفهان فعالیت دارند

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.