ابراهیم غیاثی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در زمینه ورزش کارمندان دولت و سازمان‌ها قوانین خوبی وجود دارد اما نیازمند اجرای بهتر از سوی مدیران ارشد نهادهاست که ورزش را به عنوان عنصری مهم در فعالیت روزانه کارکنان در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های فیزیکی روزانه سبب افزایش راندمان کاری و بهبود شرایط جسمی و روحی می‌شود، ادامه داد: روزانه ۲۰ دقیقه ورزش موظفی کارکنان باید بطور جدی‌تری دنبال شود که این امر مشارکت خود کارکنان را نیز می‌طلبد.

مسوول کمیته ورزش کارکنان دولت و سازمان‌ها اضافه کرد: از سوی دیگر در بخش حرفه‌ای ورزش، اعزام کارکنان ورزشکار به مسابقات ملی یا جهانی ضرورتی است که مدیران باید بیشتر به آن بها دهند.

غیاثی توجه به ورزش خانواده‌های کارکنان را نیز با اهمیت خواند و افزود: برای افراد خانواده باید سرانه ورزش و برنامه اوقات فراغت تعریف شود تا بتوانیم شاهد روی‌آوری آنان به فعالیت‌های جسمی حرکتی باشیم.

وی با اشاره به برگزاری اولین همایش اجرای مصوبه تعمیم و توسعه ورزش کارمندان و دومین همایش دوچرخه سواری مدیران ارشد استان اصفهان ادامه داد: قرار شده طرح عملیاتی اصفهان به عنوان الگویی برای سایر نقاط کشور به سازمان امور اجتماعی وزارت کشور ارسال شود تا در دیگر شهرها مورد استفاده قرار گیرد.

مسوول کمیته ورزش کارکنان دولت و سازمان‌های هیات ورزش‌های همگانی اصفهان خاطرنشان کرد: نخستین درگاه اطلاع رسانی و نشریه ورزش کارکنان در اصفهان آغاز به کار کرده تا بتوانیم اهداف خود را برای جامعه هدف بهتر تبیین کنیم.

کارکنان دستگاه های دولتی و اجرایی استان اصفهان جدا از سازمان‌ها، نهادها و نیروهای شرکتی افزون بر بر ۱۲۰ هزار نفر است.

بیش از ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان اصفهان فعالیت می‌کنند و افزون بر یکهزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی در این خطه وجود دارد، سرانه ورزشی این استان در سال گذشته به ۰.۳۶۵ متر مربع به ازای هر نفر رسید که در مقایسه با سال ۹۲، حدود ۱.۱۱ برابر رشد داشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.