حجت الاسلام سیف الله دهقانی فیروزآبادی روز سه شنبه در جمع راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن سمیرم در میدان شهدای این شهر، اظهارداشت: این عظمت تاریخی در کنار استقلال سیاسی که ثمره دیگر پیروزی انقلاب است دست آورد دیگر انقلاب بود.

به گفته وی ۴۱ سال از ۲۲ بهمن سال ۵۷ می گذرد و در این مدت نقش مردم و حضورشان در عرصه ها و صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی پررنگ تر تاثیرگذارتر شده است.

امام جمعه سمیرم با بیان اینکه در این سال ها دشمنان همواره در تلاش برای خدشه دار کردن و ضربه زدن به نظام اسلامی بوده اند و هستند، تصریح کرد: آنها هنوز اسلام، مکتب تشیع و مردمی را که برای رضای خدا و دین خود خون و جان نثار می کنند نشناخته اند.

دهقانی گفت:  حضور امروز همه اقشار در صحنه نشان داد که مردم بصیر ایران اسلامی فریب ترفندهای دشمنان را نمی خوردند و می دانند که راه حل عبور از مشکلات سازش و تسلیم مقابل ابرقدرت های استکباری و تروریست های کراواتی نیست.

به گفته امام جمعه سمیرم، داعشی های امروز باز هم در صدد ضربه زدن به اقتدار و انسجام و وحدت ما هستند اما بدانند انقلاب به بالندگی رسیده و در گام دوم مسیر الهی و انسانی خود را تا رسیدن به تمدن اسلامی می پیماید.

وی ادامه داد: ایرانیان و سمیرمی ها نشان دادند که حمایت قاطع از ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی را در رأس امور می‌دانند و هرگز نخواهند گذاشت تا دشمنان و معاندان علیه انقلاب خودشان به توطئه‌هایشان جامه عمل بپوشانند.

امام جمعه سمیرم با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات امسال پایه‌های جمهوری اسلامی را تقویت می‌کند تصریح کرد امام راحل(ره) فرمودند، بدون حضور مردم، خیمه نظام برپا نمی‌شود و پابرجا نمی‌ماند.

دهقانی فیروزآبادی حفظ وحدت، تقویت نقاط قوت، هوشیاری و آگاهی بخصوص در محور تولید و اقتصاد را از عوامل افزایش شکوه و عظمت انقلاب عنوان کرد واز همگان خواست برای تداوم این عزت و امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

مردم سمیرم در روستاها و شهرهای شش گانه هر ۴ بخش مرکزی، پادنا، وردشت و پادنای بزرگ با وجود سوز و سرمای بی سابقه هوا در راهپیمایی و جشن چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی شرکت کردند و شعارهای ضد استکباری، آمریکا، اسرائیل، آل سعود سردادند.

سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.