سردار مهدی معصوم‌بیگی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران ابراز امیدواری کرد که مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌ها، طبق تاکید رهبر معظم انقلاب، وحدت و همدلی در جامعه را به نمایش بگذارند.

وی از تشکیل قرارگاه نظم و امنیت انتخابات با هدف تامین امنیت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان در اصفهان خبر داد و گفت: با توجه به درپیش بودن انتخابات مجلس، مهمترین کار نیروی انتظامی در این عرصه تأمین نظم و امنیت آن است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه فعالیت این قرارگاه از ۲۳ بهمن همزمان با آغاز تبلیغات انتخابات آغاز می‌شود، گفت: این قرارگاه در سه مرحله قبل از شروع انتخابات، روز انتخابات و پس از انتخابات عملیات ویژه خود را انجام می‌دهد.

رییس پلیس استان اصفهان اظهار داشت: به‌این منظور ۱۵ هزار نیرو برای تأمین امنیت انتخابات، بکارگیری و بخشی از ظرفیت بسیجیان استان نیز استفاده می‌شود تا امنیت

شعبه‌های اخذ رأی به‌طور کامل زیرپوشش مناسب امنیتی قرار گیرد.

وی همچنین ادامه فعالیت این قرارگاه را تا زمان حفظ فرایند تجمیع و انتقال صندوق‌های رأی برشمرد.

سردار معصوم بیگی تاکید کرد: رعایت قانون و مقررات انتخابات در همه مراحل از جمله نحوه و نوع تبلیغات و پرهیز از تخریب یا موضوعاتی که به امنیت عمومی و وحدت و نظم عمومی لطمه می‌زند باید اجرا شود.

وی به ممنوعیت راه اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی برابر قانون اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با این موضوع بشدت برخورد می‌کند.

رییس پلیس استان اصفهان افزود: کارگروه رصد فضای مجازی با محوریت نیروی انتظامی نیز تشیکل شده است و این‌گونه تخلفات رصد می‌شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.