رییس اداره بهزیستی کاشان روز یکشنبه در این آیین تشریح کرد: برای راه‌اندازی مهدکودک‌ها و مرکز مشاوره با مشارکت بخش خصوصی افزون بر ۱۳ میلیارد ریال هزینه شد و اشتغال ۲۰ نفر را فراهم کرده است.

ام‌البنین متقی‌نژاد افزود: در این مجموعه‌ها که دارای بخش‌های آموزشی، تفریحی و فرهنگی برای آموزش و تربیت است، ۱۷۰ نونهال کاشانی نگهداری می‌شوند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری نیز در ادامه از کاشان به عنوان یک شهرستان ممتاز یاد کرد و گفت: هر منطقه از شهر کاشان به اندازه یک شهرستان برای خود برنامه دارد و هر یک نیازمند چشم‌انداز توسعه و زیرساخت‌هایی در زمینه‌های گوناگون است.

مسعود خاندایی، راه‌اندازی این مجموعه‌ها را اقدامی قابل تحسین در مسیر توسعه و اشتغال‌زایی دانست و اضافه کرد: در شرایطی که با معضلات جنگ اقتصادی روبه‌رو هستیم، هر شخصی که با سرمایه‌گذاری و کارآفرینی بتواند اقدامی در راستای اشتغال جوانان انجام دهد، باید مورد حمایت قرار بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان برای نفوذ در ذهن و افکار قشر کودک و نوجوان تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی همواره در تلاش هستند با سرمایه‌گذاری در بخش‌های گوناگون به ویژه حوزه کودک و نوجوان و ساخت برنامه‌های هدفدار، بر ذهن و فکر آینده‌سازان این سرزمین اثر بگذارند که لازم است با برنامه‌ریزی در این راستا، برنامه‌های متنوع فرهنگی را برای کودکان و نوجوانان اجرایی کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کاشان با اشاره به تهدیدهای موجود در شبک‌های اجتماعی برای جامعه تاکید کرد: امروز حوزه آسیب‌های اجتماعی از مواد مخدر به سمت ارتباطات و شبکه‌های اجتماعی سوق پیدا کرده است که برای رویارویی با آن، باید بنیه فرهنگی تقویت شود و سطح سواد رسانه‌ای ارتقا یابد.

وی ادامه داد: سواد رسانه‌ای امروز یک ضرورت مهم برای پیشگیری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی است؛ در شرایطی که شبکه‌های اجتماعی و برون مرزی خبرها و برنامه‌های مورد نظر و جهت‌دار خود را به افکار عمومی تحمیل می‌کنند، شناخت درست مردم از رسانه و ایجاد قابلیت تشخیص اخبار درست از میان حجم زیاد اطلاعات اهمیت ویژه‌ای دارد.

۲۲۸ طرح عمرانی، اقتصادی، خدماتی، زیربنایی، ورزشی، آموزشی و امور حمایتی با سرمایه‌گذاری نزدیک به سه هزار و ۴۴۰ میلیارد ریالی دولت و بخش خصوصی همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال با حضور مسوولان استانی و شهرستانی رونمایی می‌شود.

شهرستان ۳۶۵ هزار نفری کاشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.