امیر قلعه‌نویی شامگاه جمعه پس از پیروزی تیم سپاهان اصفهان برابر فولاد خوزستان بیان کرد: باید نسل جوان داوری حمایت کرد و در دیدار گذشته نیز با این که تیم شکست خورد، از داوران تشکر کردم.

وی با اشاره به داوری دیدار امشب افزود: در این دیدار اتفاق ۱۰ درصدی هم رخ نداد که داور در نتیجه تاثیرگذار باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه در دیدارهای پیشین نیز خوب بازی می‌کردیم، گفت: در این بازی نیز خوب بودیم و هر کسی بازی‌های سپاهان را می‌بیند برایش لذت‌بخش است که فرصت‌ها و گل‌های خوبی رد و بدل می‌شود.

وی تاکید کرد: خدا را شکر توانستیم در یک بازی خوب و منطقی سه امتیاز بازی را کسب کنیم و لیاقت ما گل‌های بیشتری نیز بود.

قلعه‌نویی در ادامه به برنامه‌های تیم سپاهان برای لیگ قهرمانان آسیا اشاره و تشریح کرد: در این راستا تا آخر اسفندماه برای تیم برنامه‌ریزی را انجام دادیم و آنالیزورها را به کشور امارات فرستادیم.

وی با اشاره به نمایش قابل قبول تیم‌های ایرانی ابراز امیدواری کرد، چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه‌های خوبی را کسب کنند.

دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فولاد خوزستان از ساعت ۱۷ امروز با حضور بیش از ۱۰ هزار تماشاگر برگزار شد و در پایان تیم میزبان با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز میدان شد.

تیم سپاهان با این نتیجه و به دست آوردن ۳۵ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و فولاد خوزستان نیز با ۲۴ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال کشور باقی ماند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.