دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فولاد خوزستان از ساعت ۱۷ امروز با حضور بیش از ۱۰ هزار نفر از هواداران در اصفهان برگزار شد که تیم میزبان با ارایه یک بازی جذاب و زیبا در پایان با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز میدان شد.

بازیکنان تیم سپاهان از همان دقایق ابتدایی بازی، هجومی کار کردند و توانستند در دقیقه پنجم این دیدار روی ضربه ارسالی سورش رفیعی، توسط کی‌روش استنلی به گل نخست برسد.

تیم مهمان نیز در ادامه حمله‌هایی را روی دروازه پیام نیازمند تدارک دید که با وانکش خوب این دروازه‌بان روبه‌رو شد؛ تیم فولاد خوزستان برای جبران گل به حملات خود می‌افزود اما این دفاع سپاهان بود که به خوبی توپ‌ها را دفع کرد.

در ادامه بازی سروش رفیعی، کی‌روش استنلی ، محمد محبی و شایان مصلح موقعیت‌های خوبی روی دروازه فولاد خوزستان داشتند که نتواستند از آنها بهره ببرند.

دقیقه ۳۷ لوسیانو پریرا یک موقعیت خوب تک به تک برای تیم فولاد خوزستان به دست آورد که با بی‌دقتی ضربه او از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه‌های پایانی نیمه نخست دیدار، داور به شهاب گردان اخطار داد که با اعتراض کادر فنی و بازیکنان تیم فولاد خوزستان روبه‌رو شد اما در ادامه داور به یکی از نیمکت‌نشینان فولاد خوزستان کارت قرمز نشان داد.

وقت‌های اضافی دیدار تیم سپاهان صاحب یک ضربه کاشته در پشت محوطه جریمه حریف شد که ضربه سروش رفیعی با برخورد به دیواره دفاعی فولاد به کرنر رفت و بی‌نتیجه ماند.

هر ۲ تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند که سهم میزبان بیشتر بود با این حال در دقیقه  ۶۳ محمد محبی، بازیکن سپاهان با یک شوت زیبا برای بار دوم دروازه تیم فولاد را باز کرد.

تیم فولاد که برای زدن گل‌های خورده تلاش زیادی کرد و حملاتی را تدرک دید، توانست در دقیقه ۸۰ این بازی توسط بیت سعید بر روی اشتباه مدافعان سپاهان برای فولاد گلزنی کند تا در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود میزبان به پایان برسد.

برای تیم سپاهان پیام نیازمند، مرتضی منصوری، علی مصلح، محمد طیبی، محمد محبی، امید نورافکن، مهدی کیانی، سروش رفیعی، ولادیمیر کومان، ،محمدرضا حسینی و کی‌روش استنلی با هدایت امیر قلعه‌نویی بازی کردند.

همچنین در این دیدار برای تیم فولاد خوزستان شهاب گردان، موسی کولیبالی، مجتبی‌نجاریان، عارف آقاسی، وحید حیدریه، احمد عبدالله زاده، آیاندا پاتوسی، سینا زامهران، فرشاد احمدزاده، حسن بیت سعید و لوسیانو پریرا با هدایت جواد نکونام بازی کردند.

این دیدار را موعود بنیادی‌فر با کمک‌ها سعید علی‌نژادیان و بابک داوری، کمک داوران اضافی جواد رحیم‌زاده و ایمان کهیش و داور چهارم فرهاد فرهادپور قضاوت کردند و  ناظر نیز حسن کامرانی‌فر بود.

تیم سپاهان با این نتیجه و به دست آوردن ۳۵ امتیاز در رده دهم لیگ برتر قرار گرفت و فولاد خوزستان نیز با ۲۴ امتیاز در رده هشتم ماند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.