عباس رضایی روز چهارشنبه با حضور در منزل منصور اثنی عشری از جانباختگان حادثه هواپیمای مسافربری اوکراین، خود را در غم آنها شریک دانست و گفت: ما هم داغ داریم و خود را در غم خانواده جانباختگان شریک می‌دانیم و بسیار متاثر هستیم.

وی با بیان اینکه همه جانباختگان حادثه هواپیمای مسافربری اوکراین، شهید اعلام شدند، اظهار داشت: سعی می‌کنیم مراسم تشییع باشکوهی برای این عزیزان جان‌باخته برگزار کنیم.

به گفته استاندار اصفهان، فردا پنجشنبه ساعت ۱۴ مراسم تشییع جانباختگان اصفهانی هواپیمای مسافربری اوکراین برگزار می‌شود.

پدر شهید منصور اثنی عشری نیز در این دیدار گفت: علم فرزند من همراه با انسانیت و معرفت بود و به این نتیجه رسیده بود که علم به تنهایی کافی نیست و باید همراه با معرفت باشد.

اثنی عشری با بیان‌اینکه پسرم، اخلاق مدار و معرفت ‌دار بود، گفت: او تمام زندگیش را صرف کسب علم، دانش  و معرفت کرد.

 استاندار اصفهان اعلام کرد: سعی می‌کنیم کلیپی در وصف این شهید تهیه کنیم و این موضوع را در جلسات با استادان دانشگاه مطرح خواهیم کرد.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ متعلق به اوکراین با ۱۷۶ مسافر از جمله ۱۴۷ ایرانی و ۹ خدمه پروازی که صبح  روز چهارشنبه(هفته گذشته)، تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک کرده بود، ۶ دقیقه پس از پرواز حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن جان باختند.

در این هواپیما علاوه بر ۹ خدمه پرواز اوکراینی، سه شهروند این کشور نیز حضور داشتند.

سیدمهران ابطحی و مهدی اسحاقیان از خمینی‌شهر، منصور اثنی‌عشری و فاطمه قاسمی دستجردی از اصفهان، مهربان بدیعی از اردستان، سعید کدخدا زاده از کاشان، فرشته مالکی از مبارکه و امیر اشرفی حبیب‌آبادی از استان اصفهان نیز در این حادثه، جان خود را از دست دادند.

در حالی که در روزهای نخست علت سقوط هواپیما نقص فنی اعلام شده بود، صبح روز شنبه ۲۱ دی ماه ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تایید کرد که در شرایط آماده‌باش جنگی پس از عملیات موشکی ایران علیه پایگاه های آمریکا در عراق، هواپیمای اوکراین بر اثر خطای انسانی و به‌صورت غیرعمد، مورد اصابت قرار گرفته است.

 مراسم تشییع پیکر شهیدان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، قرار است فردا از ساعت ۱۴ از فلکه فیض اصفهان آغاز و به سمت گلستان شهدای این شهر تشییع شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.