حجت الاسلام علی روحانی شامگاه یکشنبه در آیین بزرگداشت شهیدان جبهه مقاومت در آران‌وبیدگل افزود: دشمنان در چند وقت گذشته با توطئه‌های خود به دنبال ناامید کردن مردم ایران بودند که شهادت سپهبد سلیمانی و سرداران جبهه مقاومت موجب همبستگی مردمی شد که خواهان ادامه دادن راه آنها هستند.

وی با اشاره به حضور باشکوه و گسترده مردم عراق و ایران در آیین بدرقه شهدای حمله تروریستی آمریکا بیان کرد: مقابل سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها نیز شاهد حضور گسترده مردمی بودیم که برای ابراز ارادت به ساحت پاک شهیدان حضور یافتند.

نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: شهادت سرداران جبهه مقاومت موجب ایجاد وحدت بیشتر بین جناح‌ها و گروه‌های سیاسی عراقی شد که در اقدامی انقلابی در مجلس خود، به خروج نظامیان آمریکایی از آن کشور رای دادند.

وی با تسلیت و تعزیت شهادت قاسم سلیمانی و سایر شهدای جبهه مقاومت تصریح کرد: آمریکا و هم‌پیمانان آنها باید گور خود را از منطقه گم کنند و بدانند که با وحدت مردم و فدارکاری‌های سربازان جبهه مقاومت دیری نخواهد گذشت که منطقه از شر آنها پاک خواهد شد.

روحانی یادآور شد: سپهبد سلیمانی، ابو مهدی مهندس و هم‌رزمان این شهیدان جهان اسلام از جمله در حشدالشعبی عراق با فداکاری‌های خود منطقه و حتی جهان را از شر داعش جنایتکار نجات دادند و دلسوزان جهان آنها را تحسین می‌کنند.

آیین بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و سایر شهدای جبهه مقاومت با حضور پرشور مردم ولایتمدار آران‌وبیدگل در محل مصلای نمازجمعه برگزار شد.

مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان آران‌وبیدگل در این آیین با نوحه‌خوانی و مدیحه‌سرایی در سوگ این سردار سرافراز، ابو مهدی مهندس و سایر شهدای حمله تروریستی آمریکا اشک ماتم ریختند و خشم و نفرت خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان جبهه مقاومت پس از عمری مجاهدت، بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه با حمله پهبادی آمریکا در فرودگاه بغداد به فیض شهادت نایل آمد.  

براساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی، حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.