مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: روز جمعه در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در اتوبان فرودگاه نرسیده به حصه، چهار زن و یک کودک مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به وسیله چهار واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امین منتقل شدند.

غفور راستین درخصوص حادثه گازگرفتگی با علت نامشخص که در حبیب‌آباد رخ داده بود نیز تصریح کرد: در این حادثه ۲ مرد ۱۸ و ۲۰ ساله جان خود را از دست دادند.

وی همچنین ادامه داد: در سانحه برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی سواری در خیابان سیدعلیخان شهر اصفهان در شامگاه پنجشنبه نیز ۲ مرد ۲۰ ساله جان باختند و سه نفر دیگر نیز دچار مصدومیت شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با اشاره به اینکه یکی از این مصدومان بسیار بدحال بود اضافه کرد: مصدومان به وسیله ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان منتقل شدند.

وی درباره حادثه واژگونی خودروی پارس در کیلومتر ۱۵ اتوبان نجف‌آباد به کاشان (اتوبان سردار کاظمی) در شامگاه پنجشنبه اظهارداشت: این سانحه رانندگی پنج مصدوم شامل سه مصدوم مرد و ۲ مصدوم زن داشت که برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان محمد منتظری نجف‌آباد منتقل شدند.  

راستین خاطرنشان کرد: در حادثه مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در خیابان مصلی اصفهان نیز یک زن ۱۸ ساله مسموم و به بیمارستان امین انتقال یافت.

وی علت اعلام شده بروز این حادثه را استفاده از زغال برای گرم کردن حمام بیان کرد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان درخصوص حادثه دیگر گازگرفتگی با منوکسیدکربن در شهر اصفهان که به دلیل نشت این گاز سمی از بخاری گازسوز رخ داد نیز گفت: در این حادثه سه نفر از جمله یک کودک سه ساله و دو زن و شوهر جوان مسموم و به بیمارستان حضرت زهرا(س) زینبیه منتقل شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.