سرهنگ پاسدار مرتضی عمومهدی روز شنبه در جمع خبرنگاران کاشان بیان کرد: آمریکای جنایتکار بداند با به شهادت رساندن سرداران سرافراز اسلام، قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و ابو مهدی مهندس از فرماندهان حشدالشعبی نه تنها ایستادگی، مقاومت و رشادت جبهه مقاومت از بین نخواهد رفت بلکه با ریختن خون پاک این شهیدان، پرچم سلیمانی‌ها را هزاران نفر دیگر بر دوش خواهند گرفت.

وی افزود: به دنبال سرنگونی گروه تکفیری داعش در سوریه و عراق، حکومت اشغالگر صهیونیستی و آمریکا از سال‌های گذشته قصد انتقام و به شهادت رساندن سرداران سرافراز اسلام، قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس داشتند که سرانجام به نیت شوم خود رسیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان یادآور شد: سردار شهید سلیمانی خودش را سرباز اسلام، ولایت، انقلاب و مردم می‌دانست و خدمت بسیار بزرگی در عرصه دفاع مقدس و پس از آن به جهان اسلام کرد.

به گفته وی، آمریکا با برافروختن جنگ در منطقه همیشه به دنبال تحمیل التهاب و سختی به مردم منطقه در خلیج فارس و کشورهای اسلامی عراق، پاکستان، لبنان، سوریه، افغانستان و یمن بود و مردم غرب آسیا و خاورمیانه از حضور و دشمنی‌های آمریکا در این منطقه متنفر هستند.

عمومهدی اضافه کرد: مردم با بصیرت و ولایی به این نکته مهم واقف هستند که منافع مادی و دنیایی آمریکا در این بخش از جهان است و این مهم موجب شده تا آمریکای جنایتکار نتواند از این منطقه راهبردی چشم‌پوشی کند.

وی تصریح کرد: آمریکا سگ نگهبان صهیونیسم در منطقه است و این شیطان بزرگ جنایتکار به هر قیمتی شده می‌خواهد آن حکومت نژادپرست و اشغالگر را در خاورمیانه حفظ کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، علت حمایت آمریکا از حکومت اشغالگر صهیونیستی را ضعیف شمردن و عقب‌مانده نگه‌داشتن کشورهای اسلامی منطقه دانست و ادامه داد: استکبار می‌کوشد شعارها و آرمان‌های انقلاب اسلامی نه تنها در جهان بلکه در منطقه هم جایگاهی نداشته باشد.

وی تشریح کرد: شعارهای انقلاب استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم، عدالت‎طلبی و خودکفایی است و از این رو دشمن تلاش می‌کند که صهیونیست‌ها را در خاورمیانه قوی نگه‌ دارد تا بر منطقه مسلط باشد.

عمومهدی گفت: صدای خرد شدن استخوان‌های پوسیده استکبار به گوش می‌رسد و آمریکا و صهیونیسم رو به افول و ضعف هستند که نشان می‌دهد نمی‌توانند فعالیت‌های پیشین خود را ادامه بدهند و عقب‌نشینی کردند؛ اگرچه هنوز خوی شیطان صفتی در آنها وجود دارد و به علت رسوایی می‌خواهند هر از چندگاهی ضربه‌ای به جمهوری اسلامی وارد کنند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک بزرگ سه ابر قدرت بلوک شرق تاکید کرد: انجام این رزمایش برای آمریکا بسیار نگران‌کننده بود و حس حسادت به این جنایتکار دست داد که چرا کشورهای روسیه، ایران و چین توانستند در چنین منطقه‌ای رزمایشی بزرگ را برگزار کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان افزود: آمریکا بر همین اساس در پی انتقام‌گیری و توطئه ضد ایران برآمد که بمباران محل‌های استقرار نیروهای حشدالشعبی و ترور سرداران رشید اسلام بخشی از این اقدام‌ها است.

بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت، در حمله پهبادی آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

در پی این اقدام تروریستی، حضرت ‌آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.