علی‌اکبر مرتضایی قهرودی در این پیام تاکید کرد: سردار رشید اسلام و ایران، حاج قاسم سلیمانی به جمع برادران و هم‌رزمان شهیدش پیوست و بی‌شک مجاهدت‌های ایشان، در برهه‌های مختلف تاریخی، از یادهای مردم این سرزمین و منطقه فراموش نمی‌شود.

وی با محکوم کردن اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی افزود: این‌بار با خون به ناحق ریخته سردار دل‌ها، وحدت و انسجام امت و ملت اسلام برای مبارزه با استکبار جان و رنگ تازه خواهد گرفت.

فرماندار آران‌وبیدگل نیز در پیامی جداگانه تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی، یادگار هشت سال دفاع مقدس و جمعی از هم‌رزمانش به دست تروریسم بین‌الملل بار دیگر زبونی و شرارت دشمنان اسلام را به اثبات رساند.

اسماعیل بایبوردی اضافه کرد: سردار سلیمانی به عنوان یکی از محبوب‎ترین چهره‎های بین‎المللی انقلاب و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عمری ایثار و افتخار در راه اعتلای اسلام و ایران عزیز و حراست و پاسداری از امنیت اسلام و مسلمین به خیل هم‌رزمان شهیدش پیوست.

وی بیان کرد: بدون شک شهادت پاسدار شجاع، پرتوان و مقتدر امنیت ایران اسلامی جان تازه‌ای به وحدت، انسجام ملی و مقاومت اسلامی خواهد داد.

فرماندار اردستان هم در پیامی یادآور شد: خبر شهادت سرباز ولایت و امت اسلامی، سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سرافراز نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همراهان وی و فرماندهان و رزمندگان حشدالشعبی قهرمان عراق موجب تاثر و تالم گشت.

حمیدرضا تاملی افزود: فضل و رحمت بی کران خداوند متعال بر آن شهید بزرگ گوارا باد که الگویی درخشان از اراده‌های پولادین و تربیت یافتگان مکتب اسلام است.

وی گفت: سردار سلیمانی که همه جوانی پاک و متعبد خود را در جبهه‌های شرف و کرامت، در دفاع از میهن و نظام جمهوری اسلامی گذرانده بود، تا واپسین لحظات عمر پربرکت خویش را در راه مقابله با اشقیای تکفیری و تروریست‌های جنایتکار سپری کرد، و در همین جبهه‌ شریف به آرزوی دیرین خود یعنی جهاد و جان دادن در راه خدا نایل آمد.

همچنین امامان جمعه، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مسوولان دستگاه‌های اجرایی، هیات‌های ورزشی و جمعی از چهره‌های دانشگاهی، هنری، ورزشی، و مردمی شهرستان‌های کاشان، آران‌وبیدگل و اردستان با صدور پیام‌هایی جداگانه شهادت سردار قاسم سلیمانی، مالک اشتر زمان را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خدمتگزاران نظام اسلامی، ملت قدرشناس ایران و خانواده‌ بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه خانواده معزز و مکرم آن مجاهد شهید تسلیت و تعزیت گفته و علو درجات و پاداش الهی را برای آن شهید عالی مقام از خداوند متعال مسالت نمودند.

نمازگزاران در شهرستان‌های شمالی استان اصفهان نیز روز گذشته پس از اقامه نماز با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل راهپیمایی کرده و جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

امروز نیز به همین مناسبت در برخی نقاط آیین‌های یابودی با حضور قشرهای مختلف مردمی برگزار خواهد شد.

بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت، در حمله پهبادی آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی، حضرت ‌آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.