مسعود خاندایی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: ۲۳۵ نفر البته در هیات بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر روند برگزاری این رویداد مهم نظارت دارند.

وی با اشاره به تشکیل هیات بازرسی انتخابات با آغاز فرایند یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: یک بازرس به ازای هر صندوق رای و به ازای هر ۱۰ صندوق یک سربازرس انتخاب شده است.

رییس هیات بازرسی انتخابات کاشان تشریح کرد: بازرسی تنها محدود به روز رای‌گیری نیست، بلکه بازرسان تبلیغات زودهنگام و دیگر تخلف‌های انتخاباتی را رصد کرده و رسیدگی‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به مشخص بودن حدود تبلیغات در قانون انتخابات اضافه کرد: همه مجریان انتخابات و به ویژه هیات‌های نظارت و بازرسی، عملکرد نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی را در چارچوب قانون رصد می‌کنند.

خاندایی، برگزاری سالم فرآیندها از سوی مجریان را موجب ترغیب بیشتر مردم برای حضوری باشکوه‌ در پای صندوق‌های رای عنوان کرد و گفت: امید می‌رود با بهره‌گیری از منویات هوشمندانه رهبری فرزانه انقلاب، انتخاباتی پرشور و سالم را برگزار و برگ زرین دیگری در کتاب سراسر پرافتخار ملت ایران اسلامی ثبت کنیم.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفندماه برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه کاشان شامل شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل با جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر، یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.