به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان،  نمایش «شاهرخ» به کارگردانی محمدرادمهر که از تئاترهای برگزیده جشنواره نمایشنامه نویسی و تئاتر روح الله است، از امشب (۱۵ مهرماه) در تماشاخانه ماه حوزه هنری استان اصفهان به روی صحنه می رود.

این نمایش که تنها یک پرسوناژ دارد با نگاهی به زندگی شهید شاهرخ ضرغام نوشته شده است و نمایشنامه نویس آن بهنام میرزایی است.

ایفای نقش شهید شاهرخ ضرغام را نیز محمد رادمهر خود به عهده دارد و آهنگسازی این نمایش نیز برعهده ی محمد نادری یکی از بهترین آهنگسازان تئاتر اصفهان است.

نمایش «شاهرخ» از دوشنبه ۱۵ مهرماه لغایت ۱ آبان ماه هر شب در ساعت ۱۸ در تماشاخانه ماه واقع در خیابان استانداری، گذرسعدی به روی صحنه می رود.

گفتنی است، شهید ضرغام معروف به حر انقلاب اسلامی است که در یکم دیماه سال۲۷ دیده به جهان گشود و به دلیل قدرت بدنی به سراغ کشتی رفت.

وی در سنگین وزن قهرمان جوانان،نایب قهرمان بزرگسالان، قهرمانی جوانان تهران در صد کیلو و قهرمانی جهان را تا سال ۵۵ در کارنامه خود داشت، اما به دلیل معاشرت با رفقای ناباب به راه ناصواب کشیده شد تا آنکه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی متحول شد و دفاع مقدس شاهد حماسه ها و دلاوریهای او در سنندج، سقز، شاه نشین و بعدها در گنبد و لاهیجان وخوزستان  بود، وی هفده آذر ۵۹ برای انجام عملیات به سمت جاده ی ماهشهر رفت و در آنجا به شهادت رسید.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1271506
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.