فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، روز پنجشنبه در اجتماع هزاران نفری رزمندگان  و ایثارگران شهرستان سمیرم، اظهار داشت: دیروز همین شماها بودید که با دفاع جانانه در برابر نظام سلطه ایستادید و دل امام راحل و آزادی خواهان جهان را شاد کردید.

سردار سرتیپ مجتبی فدا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: تک تک رزمندگان حاضر در جبهه های دیروز، امروز نیز در برابر ضد ارزش ها ایستاده اند و برای اعتلای انقلاب اسلامی می کوشند.

وی با اشاره به خشم دشمنان از پیشرفت اهداف انقلاب و شادی دوستان نظام اسلامی از دستآوردهای آن، ادامه داد: همه درس های دفاع مقدس در وحدت کلمه، تبعیت از ولایت و رهبری و مقاومت همراه بصیرت و معرفت خلاصه می شود.

فرمانده سپاه اصفهان با تاکید بر ادامه مسیر دفاع مقدس در جبهه امروز به شکل و نوعی دیگر، تصریح کرد: وظیفه و تکلیف امروز ما مقاومت در برار استکبار جهانی و دفاع از مظلومان عالم است.

سردار فدا با بیان اینکه، ابرقدرتی غرب و آمریکا خاتمه یافته است، گفت: توان موشکی و علمی ایران اسلامی امروز در دنیا زبانزد است و احدی جرأت جسارت و دست اندازی به این مرز و بوم را ندارد.

وی با تاکید بر اینکه نصرت الهی در پی قطع وابستگی به دشمنان حاصل شده است، تصریح کرد: عقب نشینی های شیطان بزرگ و هم پیمانان ترسوی او در منطقه مدیون همین امداد الهی است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) خود اظهار داشت: فشار حداکثری که آمریکا و مزدورانش بر علیه ملت ایران دنبال می کنند باز هم شکست خواهد خورد چرا که آنها شناختی از غیرت ایرانی و بصیرت رهبر ایرانیان ندارد.

وی گفت: دیروز غربی ها به دنبال زدن ایران به هر نحوی بودند اما امروز به دنبال کاهش نفوذ ایران در منطقه و اثرگذاری انقلابش بر دیگر ممالک هستند.

سردار فدا با اشاره به اینکه در ابعاد سیاسی ادبیات قاطع و برآمده از موضع قدرت از سوی رهبر معظم انقلاب و به تبع آن سایر مسئولان به جریان افتاده است، افزود: همه این ها به پشتوانه بصیرت، استقامت و هوشیاری مردم مسلمان ایران است.

اجتماع بزرگ رزمندگان سمیرمی باحضور افزون بر ۳ هزار نفر از آنها در سالن بزرگ ۹ دی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم، برگزار شد.

شهرستان ۱۰۰ هزار نفری سمیرم با افزون بر ۲۲ هزار بسیجی و تقدیم ۴۰۰ شهید به نظام و انقلاب اسلامی، در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان، واقع شده است.

۷۱۴۷/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.