علیرضا منصوریان شامگاه چهارشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با استقلال تهران در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور در هتلی در اصفهان اظهارداشت:  در دیدار فردا تمام مصدوم‌ها و محرم‌های تیم ما مشکلی نخواهند داشت و از روزهای است که تیم کاملی خواهیم داشت.

وی با اشاره به این که به باشگاه استقلال تهران مدیون هستیم یادآور شد: در این دیدار با تمام احترام به تیم سابقم تنها چیزی که فکر می کنم تیمم یعنی  ذوب آهن است و برای موفقیت آن تلاش خواهیم کرد.

منصوریان با بیان این که تیم ما یک خانواده است، تصریح کرد : همه بازیکنان همزمان ۱۱ بازیکن دیگر را راهی زمین می کنیم، برای دیدار فردا تب و تاب داریم چون  با هم زندگی می‌کنیم و برای موفقیت تلاش خواهیم کرد.

منصوریان با بیان این که فوتبال با هوادارش زیباست افزود: اگر استادیوم در بازی فردا پر شود روی بازی تاثیر می‌گذارد و بازی با کیفیت تری ارائه می‌شود.

وی با اشاره به این که کمک داور ویدوئویی نیاز مبرم فوتبال ماست و می تواند برای فوتبال تاثیرگذار باشد اظهارداشت: این فناوری حق مسلم یک تیم را در حین بازی می‌دهد.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به این که این فناوری به دلیل هزینه بالا در هیچ باشگاهی در ایران نیامده است افزود: ترجیح می‌دهم چند بازیکن خوب نگریم ولی این فناوری حتما باشد چون کمک حال ما خواهد بود در فصل گذشته ۲۱ امتیاز ذوب آهن از دست رفت.

وی با اشاره به اینکه از سیستم داوری دفاع می‌کنیم گفت: نباید روی داوری ها حساس بود وباید به داوری کمک کرد با این حال باشگاه ما از اولین باشگاه های بود که در این زمینه اعلام امادگی کرده است.

ذوب آهن اصفهان در چار چوب هفته پنجم  لیگ برتر فردا پنجشنبه ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف تیم استقلال تهران می‌رود.

/۶۰۲۶/۸۱۱۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.