سردار مهدی معصوم بیگی روز شنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور اصفهان در کتابخانه مرکزی افزود: اصفهان از معدود استان هایی که به صورت متوالی ۱۰ سال کاهش جانباخته داشته است براساس آمارها شرایط منطقه از میانگین کشور بهتر است.

وی بیان کرد: به ازای هر ۱۰۰ هزار جمعیت به صورت میانگین در کشور ۲۱ نفر جانشان را سال گذشته از دست دادند که این عدد در استان ۲۰ نفر بوده است.

معصوم بیگی ادامه داد : انتظار ما این است که استان نقش خود را متفاوت تر ایفا کند، درست است که آمار مجروحان، مصدومان و جانباختگان استان از کشور مناسب تر است اما فرهنگ رانندگی مردم و رفتارها باید تفاوت معنادار داشته باشد.

وی با بیان این که ویژگی ممتاز نیروی انتظامی این است که خدمت شبانه روزی دارد، افزود: رهبری می فرمایند عملکرد نیروی انتظامی تعمیم به تمام نیروهای مسلح می شود همچنین فرمودند عملکرد نیروی انتظامی می تواند موجب آبروی نظام اسلامی شود که این بیانات نشان می دهد جایگاه این نیرو ممتاز و رفیع است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: خدمت نیروی انتظامی هیچ زمانی قطع نمی شود چرا که انگار اکسیژن در هوا قطع شده و حیات و ممات به خطر می افتد.

وی با بیان این که راهنمایی و رانندگی پیشانی تعامل نیروی انتظامی با مردم است، اضافه کرد: در ۱۰ روز محرم کار شبانه روزی طاقت فرسایی در حوزه راهنمایی و رانندگی صورت گرفت.

معصوم بیگی بیان کرد : کار این مجموعه به قدری مهم است که رهبری فرمودند من نسبت به آمار جان باختگان دغدغه دارم و کاری بکنید که این آمار کاهش یابد. وی اظهار داشت: ۲ رکن اساسی مدیریت تصادفات قبل و بعد از تصادف است که نیازمند ارتقا و بهبود در این راستا هستیم.

اصفهان رتبه اول کاهش تصادفات کشور را دارد

رئیس سابق پلیس راهور سابق استان اصفهان از ارائه ایده جدید در راستای جلوگیری از خواب آلودگی رانندگان خودرو صورت گرفته است.

سرهنگ رضا رضایی مقوله ترافیک را بین بخشی دانست و افزود: با تدابیر اندیشیده شده و هم افزایی های صورت گرفته اقداماتی در راستای کاهش تصادفات صورت گرفت.

وی ادامه داد: در طرح نوروز امسال با برنامه ریزی های صورت گرفته رتبه اول کشور کاهش تصادفات را داشتیم به گونه ای که در نوروز ٩٧ حدود ٢٥ کشته و در نوروز جاری ١٠ کشته از تصادفات جاده ای را شاهد بودیم.

به گفته سرهنگ رضایی، در پنج ماهه اول امسال ٩ درصد کاهش تصادفات را شاهد بودیم.

به گزارش ایرنا، محمدرضا محمدی که اکنون برای سه سال به عنوان رئیس پلیس راهور استان اصفهان معرفی شد پیش تر رئیس پلیس راهور استان گیلان بوده است، همچنین سرهنگ رضا رضایی رئیس پلیس راهور سابق استان اصفهان بازنشسته شد.

رئیس پلیس راهور جدید استان اصفهان گفت: هوشمندسازی و توجه به سیستم نظارت هوشمند بسیار حائز اهمیت و مورد تاکید است.

محمدرضا محمدی افزود: با توجه به کمبود نیروی انسانی و ‌مشکلات متعدد ناگزیریم به سمت سیستم نظارت هوشمند حرکت کنیم.

وی ادامه داد: اگر قرار است سازمانهای مرتبط نسبت به اقدامات کمتر توجه کند ما منتظر آن ها نمی مانیم و تلاش می کنیم که کارها را خودمان به پیش ببریم. وی با بیان اینکه امروز یکی از رویکردهای پلیس در حوزه آموزش است، ادامه داد: همچنین در راستای ارتباط تنگاتنگ با بیمه ها اعلام آمادگی می کنیم.

رئیس پلیس راهور جدید اصفهان گفت: متاسفانه ۸۰ درصد تصادفات در راستای عابران پیاده و موتورسواران صورت می‌گیرد که آموزش باید در این راستا صورت بگیرد.

به گفته وی اجرای مقررات ضلع دیگری از ارکان ترافیک است که در حوزه پلیس قرار دارد از این رو امروزه اجرای مقررات به سمت وسوی سیستم نظارت هوشمند حرکت می کند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدرضا محمدی از سوی سردار اشتری برای سه سال به عنوان رئیس پلیس راهور استان اصفهان منصوب و از زحمات سرهنگ رضایی تقدیر شد.

/۶۰۲۶/۹۹۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.