مسئول امور پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی شهرستان خور و بیابانک روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : در این حادثه که امروز رخ داد راننده ۳۰ ساله پراید در دم جان باخت.
رضا رحمت افزود: در این حادثه خانم ۶۰ ساله بر اثر شدت جراحت در دم جان باخت و مرد و خانم ۶۸ و ۳۰ ساله دیگر مصدوم شدند.
وی ادامه داد: علت این حادثه در دست بررسی است.
به گزارش ایرنا، جاده های خور و بیابانک در مسیر نائین و طبس به طول ۳۰۰ کیلومتر برای مسافرانی که این راه را برای سفر انتخاب می کنند به دلیل سوانح جاده ای ناشناخته است.
موضوع راه وتوجه به حمل ونقل جاده‌ای از مهمترین نیازهای خورو بیابانک است که یکی از زیرساخت‌های مهم در توسعه شهرستان محسوب می‌شود؛ اما وضعیت در این بخش مطلوب نیست و جاده ها نیازمند مرمت و بازسازی اساسی و استاندارد است.
باید گفت که یکی از مشکلات اساسی شهرستان خوروبیابانک راه‌های ارتباطی و مواصلاتی آن است و با توجه به حجم بالای تردد در جاده‌های این شهرستان و نبود زیرساخت‌های حمل‌ و نقل مناسب باید افزایش ایمنی راه‌ها را جدی گرفت.
ضرورت دارد موضوع ۲ خطه شدن جاده های این شهرستان با جدیت پیگیری و هر چه سریع تر اجرایی شود.
با ۲ خطه شدن جاده های این شهرستان آمار تصادف و سوانح جاده ای در حد قابل توجهی کاهش می یابد.
اصفهان جز استان های پرتصادف کشور است که شناسایی نقاط حادثه خیز و بررسی تحلیل آن و برنامه ریزی مناسب می تواند زمینه کاهش تصادفات را به همراه داشته باشد.
در چهار ماه سال جاری تصادفات جاده ای در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد کاهش داشت و تعداد فوتی های در صحنه تصادف در چهار ماه ابتدای سال گذشته ۱۴۲ مورد بود که امسال در این مدت به ۱۲۲ رسید.
واژگونی خودرو در کشور به ویژه بخش در محورهای بیابانی سالانه میلیاردها تومان به اقتصاد کشور خسارت می زند که باید برای رفع این مشکل دنباله دار تدابیر ویژه ای اتخاذ شود. 
استان اصفهان دارای ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.
وضعیت نامطلوب جاده‌های بین شهری در شهرستان خوروبیابانک و خبرهای متعدد از تصادفات مرگبار در این جاده‌ها باعث نگرانی مردم شده است.
شهرستان خور و بیابانک با ۲۰ هزار نفر جمعیت بیش از ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و روستایی دارد که جاده های این شهرستان دو طرفه است و یک کیلومتر آن هنوز دو بانده نشده است.
۹۸۶۰/۶۰۲۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.