محمدرضا غفاری روز چهارشنبه در جلسه ثبت وقایع حیاتی گلپایگان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود: در چهار ماه نخست امسال ۲۰۰ فقره ازدواج در این شهرستان ثبت شده در حالی که در مدت مشابه سال قبل ۱۸۶ مورد ازدواج رخ داده که موید رشد ۷ درصدی در سالجاری است.

وی از ثبت ۳۷۰ ولادت در این مدت خبر داد و گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که این تعداد ۴۲۲ مورد بود، کاهش ۱۹ و ۴ درهم درصدی را شاهد هستیم.

غفاری همچنین در باره آمار فوت شدگان در مدت یاد شده خاطرنشان کرد: ۲۰۴ فوتی در این شهرستان به ثبت رسیده است در حالی که این رقم در سال گذشته ۱۹۰ مورد بود.

سرپرست اداره ثبت احوال گلپایگان همچنین گفت: تعویض شناسنامه های قدیم و کارت ملی هوشمند با همکاری شهرداری های سه شهر و دهیاران در دستور کار این اداره قرار دارد.

وی افزود: از جمعیت ۷۳ هزار و ۹۱۷ نفری واجدان شرایط دریافت کارت هوشمند ملی در این شهرستان تاکنون ۶۶ هزار و ۴۸ نفر برای دریافت کارت ملی خود اقدام کرده اند که بیش از ۹۰ درصد از واجدان شرایط را شامل می شوند.

شهرستان گلپایگان با جمعیت افزون بر ۹۰ هزار نفر در سه شهرگلپایگان، گوگد و گلشهر و ۵۲ روستا و آبادی در ۱۸۰ کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.

۶۰۲۷/۷۱۳۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.