امام جمعه اردستان با بیان اینکه نمازجمعه محل بسیج نیروها برای مقابله با دشمنان است، گفت: برپایی نظام بخشی از برکات برگزاری نماز جمعه است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در اردستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه این هفته اردستان، اظهار کرد: در میان نمازهای واجب و مستحب، تنها نمازی که در قرآن یاد و نامی از آن داریم نمازجمعه است که نشانگر اهمیت و جایگاه این نماز است. نمازجمعه نشانه ایمان و ترک آن نشانه نفاق است.
وی با بیان اینکه نمازجمعه محل بسیج نیروها برای مقابله با دشمنان و مکانی برای وحدت و انسجام مسلمین است، افزود: برپایی نظام بخشی از برکات برگزاری نماز جمعه است.
امام جمعه اردستان با بیان اینکه اگر مسئولان ما قدردان حضور مردم نباشند بی انصافی کردند، تصریح کرد: از بعضی مسئولان گله داریم که به نمازجمعه سری نمی زنند. مگر نه اینکه پشتوانه مسئولیت‌شان همین مراسم است؟ گاهی مدیران ما به این انجمن نورانی بی توجهی می کنند. 
وی گفت: نظام اسلامی برآمده از خون شهیدان در راه اسلام و قرآن است و خون شهدا انقلاب را با همه توطئه ها و دشمنی هایی که شد، بیمه کرد.
حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه خباثت انگلیسی ها همچنان ادامه دارد و کشتی حامل نفت ما را در جبل الطارق مصادره کردند، افزود: البته چند روز بعد سپاه پاسداران به صورت قانونی مقابله به مثل کرد و کشتی آنان را در تنگه هرمز گرفت. هر چقدر جلسه و پیغام هم می دهند نمی توانند از مخمصه نجات پیدا کنند که در نوع خود یک دست برتر است.
وی با بیان اینکه امروز دنیا شاهد حقانیت نظام اسلامی است و آرام آرام پی می برند، گفت: اظهارات وزیر سابق لندن با این مضمون که ایرانیان حق دارند ما را روباه مکار بدانند خود یکی دیگر از دست برتر و مظلومیت ایرانیان است.
امام جمعه اردستان در ادامه با اشاره به روز ششم مرداد روز کارآفرینی و آموزش فنی و حرفه ای، گفت: افراد اگر جذب مراکز فنی و حرفه ای شوند کار و مهارت یاد می گیرند. امروز بسیاری از افرادی که تحصیل می کنند، ناکارآمد هستند که این مراکز تا حد بسیاری می تواند مشکل را برطرف کند.
کد خبرنگار: ۱۳۰۹۵

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.