سرمربی تیم فوتبال بانوان فولادمبارکه سپاهان می‌گوید برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان با سپاهانی‌ها صحبتی نکرده است و بعد از جلسه‌ای که خواهد داشت برنامه‌هایش را به باشگاه ارائه می‌دهد.
سمیه شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، اظهار کرد: با توجه به اینکه هنوز هیچ صحبتی با مسئولان باشگاه نداشتم، نمی‌توانم در مورد برنامه‌ها و وضعیت آینده تیم در فصل پیش رو صحبتی داشته باشم.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه مدیرعامل باشگاه برای پیوستن به اردوی تیم راهی ترکیه می‌شود، فکر می‌کنم هفته آینده جلسه‌ای داشته باشیم تا برنامه‌هایم را ارائه دهم و در صورت توافق برنامه‌های بعدی را اجرایی کنیم.
شهازی در خصوص عملکرد تیمش در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال بانوان، گفت: اعتقاد دارم فصل گذشته از نظر بدنی خوب بودیم چرا که تمرینات را زودتر شروع کردیم و توانستیم ازنظر بدنی در شرایط خوبی باشیم، اما آنچه ما را اذیت کرد در کنار مسائل داروی بحث عدم تمرکز روانی و موضوعات روانی بازیکنان بود که ازنظر ذهنی به مشکل برخوردیم.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که به‌ طورقطع برای فصل جدید روی آن کار خواهیم کرد مساله آمادگی روانی و ذهنی بازیکنان در زمان مسابقه است تا از این ناحیه کمتر ضربه ببینیم. کدخبرنگار:13042
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.