امام جمعه شاهین‌شهر با انتقاد شدید از برخورد اروپایی‌ها و عدم پایبندی و تحقق تعهدهای آنان، گفت: جمهوری اسلامی تهدید‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در شاهین‌شهر، حجت الاسلام مرتضی ملکیان در خطبه‌های نمازجمعه آخرین جمعه تیرماه در شاهین شهر صبر و استقامت را از نشانه‌های تقوا در جامعه دانست و اظهار کرد: جامعه‌ای که دارای تقوا، صبر و استقامت باشد، می‌تواند بر مشکلاتش پیروز شود.
وی افزود: خروج امارات از ائتلاف سه‌گانه در جنگ سه ساله با یمن و شکست در برابر آن، گواهی بر تاثیر صبر و استقامت در راهگشایی مشکلات است.
خطیب نماز جمعه شاهین‌شهر با انتقاد شدید از برخورد اروپایی‌ها و عدم پایبندی و تحقق تعهدهای آنان، اظهار کرد: کاهش تعهد‌ات غربی ها نسبت به جمهوری اسلامی ادامه دارد، اما جمهوری اسلامی به دنیا و اروپایی‌ها نشان می‌دهد، تهدید‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند.
ملکیان با اشاره به راه‌زنی کشتی ایرانی در جبل الطارق و عدم همکاری دولت انگلستان با ایران، تصریح کرد: عملکرد انگلیس در  حافظه دولت‌مردان و مردم می‌ماند و جمهوری اسلامی به زودی در جای مناسب پاسخ عدم همکاری‌های انگلیس را می‌دهد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.