به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران نطنز افزود: بهره برداری از طرح تولید سنگ کوبیک و جدول با دور ریز و ضایعات سنگ های معدنی به جای مصرف سیمان و سنگ، راه اندازی کارخانه فرآورده های لبنی، ساخت مدرسه ای برای کودکان استثنایی از سوی فردی نیوکار و اهدای 800 مترمربع زمین و اعلام آمادگی فرد نیوکاری در بادرود برای ساخت آن نشان دهنده همراهی مردم با نظام و انقلاب است.
وی بیان کرد: هر یک از این صحنه ها نشان می دهد مردم چنان فهم بالایی دارند که دست به کار شده، در سر نوشت خود دخالت داشته و با کمک به دولت و نظام برای مشکلات چاره اندیشی می کنند.
استاندار اصفهان اضافه کرد: پیام این مهم هماهنگی و همدلی با نظام جمهوری اسلامی ، پیروی از رهبری معظم انقلاب و همراهی با دولت تدبیر و امید است که البته اوج این هماهنگی و همدلی را روز 22 بهمن در نقاط مختلف استان به نمایش خواهند گذاشت.
وی اضافه کرد: کمیته ای برای بررسی رفع موانع تولید از زمان حضور در استانداری اصفهان راه اندازی شده و مدیران دستگاه ها هم در این زمینه همکاری دارند و حتی تا جایی که بر اساس قانون می توانیم اختیارها را به شهرستان ها واگذار می کنیم.
رضایی با اشاره به تفویض کامل اختیارها به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کاشان تصریح کرد: در سایر شهرستان ها در صورتی که فرمانداران با مشکلی رو به رو باشند در چارچوب قانون موضوع مورد رسیدگی قرار می گیرد.
وی تاکید کرد: هر سرمایه گذاری که بخواهد در استان سرمایه گذاری کند و با مشکلی رو به رو باشد، می تواند به استانداری مراجعه کند تا شرایط بهتری برای کسانی که به دنبال رونق تولید و گردش چرخ اقتصاد استان و کشور هستند، فراهم شود.
به گزارش ایرنا، استاندار اصفهان برای شرکت در آیین افتتاح و کلنگ زنی 6 طرح عمرانی، تولیدی، آموزشی و ورزشی نطنز با ارزش افزون بر 190 میلیارد ریال به این شهرستان سفر کرده بود.
نطنز با جمعیت افزون بر 47 هزار نفر در فاصله 125 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
8123/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.