به گزارش ایرنا، علی بهبهانی روز شنبه در آیین افتتاح ساختمان جدید ادارات ثبت اسناد و املاک شمال و شرق اصفهان، این استان را در زمینه آرشیو الکترونیکی پرونده‌های ثبتی، پیشرو توصیف کرد و گفت: پرونده‌های الکترونیکی، امنیتی برای اسناد مالکیتی است تا مردم هیچ دغدغه‌ای نداشته نباشد.
وی به مردم اطمینان داد که نگران اسناد خود در ادارات ثبت نباشند زیرا واژه ای تحت عنوان 'پرونده گم شده'، دیگر در سازمان ثبت اسناد و املاک وجود ندارد.
بهبهانی به تجهیز ادارات ثبت اسناد و املاک استان به ابزار زیرساختی، فیبرنوری و جایگاه های ریلی اشاره کرد و گفت: با همکاری دفاتر اسناد رسمی، طرح درخواست غیرحضوری سند مالکیت در استان اجرا شد و در سه سال و نیم اخیر بالغ بر 10 میلیون مراجعه در این حوزه حذف شد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان افزود: در راستای طرح نظارتی و نظرسنجی این اداره کل در قالب تماس با مراجعه کنندگان به ادارات ثبت اسناد، 98 درصد از مردم از کیفیت خدمات دهی این حوزه اعلام رضایت کردند.
رییس کل دادگستری استان اصفهان نیز در این آیین گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک در دهه های گذشته بدلیل کثرت مشکلات، سازمانی نیمه خاموش محسوب می شد.
احمد خسروی وفا افزود: در آن زمان به محض وارد شدن به ساختمان های ثبت اسناد با دفاتر و هزاران اوراق خاک گرفته و تعداد اندکی نیرو مواجه می شدیم که در غیاب آنها، کارها بر روی زمین می ماند.
وی گفت: در سال های اخیر با همت ریاست قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اقدامات سخت افزاری، نرم افزاری و فرهنگ سازی عمیقی در این سازمان روی داده است.
در پایان این مراسم ساختمان جدید ادارات ثبت اسناد و املاک شمال و شرق اصفهان با زیربنای بالغ بر 2 هزار و 700 مترمربع با حضور معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، رییس کل دادگستری و تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس به بهره برداری رسید.
ماهیانه 23 هزار سند مالکیت در ادارات ثبت اسناد و املاک استان اصفهان صادر می شود.

6994 / 6027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.