به گزارش ایرنا، آیت الله محمد مؤمن عصر یکشنبه در دیدار اعضای ستاد بازسازی واقعه غدیرخم افزود: ولایت حضرت علی(ع) در روز غدیرخم، از طرف خداوند متعال بوده و اینگونه نبوده که صرفا پیامبر اسلام(ص) بخواهد بعد از خودش جانشینی داشته باشد.
وی با بیان اینکه مکتب والای اسلام برای هدایت و سعادت انسان ها نازل شده است، خاطرنشان کرد: غدیرخم مایه دوام و بقای اسلامی است که خداوند برای سعادت دنیا و آخرت انسان ها فرستاده است و باید از سوی خداوند برای آن سرپرستی معرفی شود.
عضو شورای نگهبان با بیان اینکه غدیرخم از مهمترین وقایع اسلام است و احیای غدیر کار بسیار مهم و ارزشمندی است، اظهار داشت: دین مردم با اعتقاد به امامت و ولایت کامل می شود، از این رو مسأله ولی امر مسأله ساده ای نیست و در این مسیر باید بسیار مراقب بوده و همواره پیرو ولایت باشیم.
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر و جمعی از اعضای ستاد بازسازی واقعه غدیرخم امروز با برخی از علما و مراجع عظام تقلید در شهر مقدس قم دیدار کرده و گزارشی از برنامه ریزی برای اجرای این برنامه فرهنگی و معنوی را که همه ساله در روز عید غدیر در شهرهای مختلف کشورمان برگزار می شود، ارائه کردند.
8146/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.