به گزارش ایرنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه های این هفته نماز جمعه قم در مصلای قدس این شهر افزود: مستکبران جهان از همان آغاز پیروزی انقلاب تمام توان خود را برای دور کردن مردم از این نهضت الهی به کار بستند، اما همواره ناکام ماندند و حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تماشایی خواهد بود و دشمنان را خجالت زده می کند.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی در آستانه ورود به چهل سالگی خویش قرار دارد و در طول این سال ها ثابت شد اگر ما بر خدا توکل کنیم هیچ ابر قدرتی نمی تواند در برابر این انقلاب کاری انجام دهد، چه رسد به ترامپ که کاره ای نیست.
وی ادامه داد: ملت ایران در برابر نظام ستمگری ایستاد که به شدت سرسپرده بیگانگان بود و به دین و دنیای مردم لطمه می زد، این رژیم مردم را از صحنه های سیاسی و اجتماعی دور نگاه داشته بود و به دشمنان اجازه چپاول اموال ملت را می داد.
حسینی بوشهری گفت: ملت ایران با پیروزی انقلاب اسلامی به عزت حقیقی دست یافت و توانست دست حکومتی را که به دنبال پیاده سازی فرهنگ غرب و نابودی حوزه و دانشگاه بود را کوتاه کند.
وی بیان کرد: استقلال این ملت با حرکت بزرگ امام خمینی (ره) در تشکیل نظام جمهوری اسلامی رقم خورد؛ در مکتب امام راحل (ره) هم نقش هدایت الهی و هم نقش نمایندگان مردم دیده شده بود و به همین دلیل نظام سیاسی مورد نظر ایشان مصداق کامل حکومت مردم سالاری دینی بود.
وی ادامه داد: با وجود تمام توطئه های دشمنان از جمله ترور مسئولان نظام، ایجاد آشوب های داخلی و جنگ تحمیلی، تحریم و فشارهای اقتصادی و همچنین بهره مندی از فضای مجازی و رسانه های تحت سلطه خود برای راه اندازی جنگ نرم علیه نظام اسلامی، امید مردم ایران همچنان زنده است و آنان با استواری به سمت آینده حرکت می کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: همین امید بود که باعث شد جوانان این کشور با وجود شرایط سخت و تحریم در عرصه های مختلف علم و فناوری همچون علوم پزشکی، فناوری هسته ای و صنایع دفاعی به پیشرفت های مهمی دست یابند که چشم دشمنان را خیره کرد.
وی افزود: شاید اگر دشمنان ما را تحریم نمی کردند و شرایط سختی را بر ما وارد نمی آوردند امروز همان جریان واردات سابق برقرار بود و ما هیچ گاه به این پیشرفت ها نمی رسیدیم.
وی ادامه داد: امروز از نظر سیاسی قدرت ایران با رهبری رهبر معظم انقلاب به جایگاهی رسیده است که اگر کشوری در سطح منطقه خطایی انجام دهد با نهیب ایران رو به رو می شود و باید در رابطه با اقدام خود توضیح دهد.
حسینی بوشهری گفت: دشمنان اعلام می کنند قدس پایتخت اسرائیل است اما در سازمان ملل نمایندگان کشورهای مختلف به این تصمیم اعتنا نمی کنند، این نشان بزرگی انقلاب و کوچک شدن قدرت آمریکا و دشمنان در برابر نظام جمهوری اسلامی است.
وی همچنین بیان کرد: پس از گذشت 39 سال از انقلاب دیگر وجود تبعیض و فساد در کشور معنا ندارد، دشمنان می خواهند در قالب جنگ نرم ذهن مردم و جوانان ایرانی را منحرف کنند، مسئولان نباید اجازه دهند وجود تبعیض و فساد در کشور این اجازه را برای سوء استفاده به دشمنان بدهد.
وی ادامه داد: ایستادگی ما در مقابل فساد و تبعیض، راه نفوذ دشمنان را می بندد و باعث می شود مردم همان نشاط سال 57 را داشته باشند و مسیر برای آغاز حرکت انقلاب در 40 سال آینده فراهم شود.
7405/ 1175 خبرنگار: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.