به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ صیاد درویشی روز دوشنبه در گفت وگویی اظهار کرد: در پی دستگیری 5 تَن از اعضای یک باند سرقت منزل، با انجام یک سری اقدام های گسترده پلیسی و هم چنین بررسی اسناد و مدارک به دست آمده از متهمان، 4 تن دیگر از اعضای این باند شناسایی و دستگیری آنها نیز در دستور کار پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.
وی با بیان این که پس از هماهنگی با مقام قضایی استان این افراد در چندین عملیات جداگانه دستگیر شدند، گفت: سرانجام متهمان در تحقیقات پلیس در مواجهه با مستندات موجود، لب به اعتراف گشودند و به 61 فقره سرقت منزل در استان های قم و تبریز اعتراف کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی قم با بیان این که افراد دستگیر شده دارای سوابق کیفری هستند، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک تن مالخر طلاجات نیز شناسایی و دستگیر شد.
درویشی با اشاره به این که تعدادی از دستگیرشدگان اعتیاد شدید به مواد مخدر دارند، اضافه کرد: در نهایت متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.
وی ضمن تاکید بر ضرورت به کارگیری دوربین مداربسته و سیستم دزدگیر برای منازل، گفت: بیشتر سرقت ها از منزل هایی رخ داده است که فاقد حفاظت فیزکی مناسب و تجهیزات ضدسرقت شامل دوربین مداربسته و علائم هشداردهنده بوده اند.

* راه اندازی سامانه پیام کوتاه 110 در قم
بر اساس این گزارش، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم از راه اندازی سامانه پیام کوتاه 110 در قم خبر داد و گفت: این مهم در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به به هموطنان انجام شده است.
سرهنگ فرزاد عسگری، امنیت را حاصل مشارکت مردمی دانست و اظهار کرد: هموطنانی که به دلائل گوناگون قادر به برقراری تماس با مراکز 110 نباشند می توانند از این سامانه استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: افراد می توانند برای ارسال اخبار مرتبط با ناهنجاری های جرائم موجود در جامعه و یا اخبار امنیتی از سامانه پیام کوتاه 110 استفاده کنند.
*7406/ 6133/ تنظیم کننده: عباس منجمی ** انتشاردهنده:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.