محمدگلفشان عصر شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: در آن همایش از مدیرانی که در زمینه مراسم اربعین حسینی و ارسال تجهیزات و محوله و اعزام امدادگران با ما همکاری کردند، تجلیل کردیم.آنان هم در زمان اربعین حسینی و هم زلزله کرمانشاه نهایت همکاری را با جمعیت هلال احمر انجام دادند.
وی یادآورشد: سعی خواهیم کرد در هفدهم ربیع الاول میلاد باسعات پیامبر بزرگ اسلام (ص) و یا مناسب دیگر از این امدادگران تجلیل کنیم و ما قدردان زحمات آنها هستیم.
وی همچنین گفت: در همایش شکرانه خدمت از چند نفراز امدادگران به صورت نمادین تجلیل شد ولی چون هدایای آنها نرسیده بود نتوانستیم از همه آنها تجلیل کنیم.
گفتنی است: در همایش شکرانه خدمت، امداد رسانی اربعین حسینی و زلزله کرمانشاه که پنجشنبه هفته گذشته در سالن اجتماعات شهرداری قم با حضور مسئولان ملی و استانی برگزار شده بود، برخی امدادگران از اینکه به جای آنها از مدیران استان تجلیل شده بود، گلایه مند بودند.
درآن مراسم از حدود 11 مدیر استانی تجلیل شد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه به هفت شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.