ابوالفضل ثانی روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا خاطرنشان کرد: به صورت قطعی اگر تیم فوتسال هیات فوتبال قم در نیم فصل چهار بازیکن کلیدی جذب نکند، به لیگ دسته یک سقوط خواهد کرد.
وی گفت: متاسفانه در نیم فصل اول امکانات رفاهی و بازیکن این تیم حتی از حد یک تیم استانی هم پایین تر بود، به همین دلیل بعد از بازی با حفاری اهواز به عنوان آخرین بازی تیم درقم، اعلام کردم با این شرایط دیگر قادر به ادامه همکاری نیستم.
ثانی یادآورشد: یک تیم لیگ برتری نیاز به زیرساخت و امکانات دارد و متاسفانه در این فصل تیم ما از این امکانات محروم بود و حتی تدارکات هم نداشتیم.
وی ادامه داد: قبل از اینکه به صورت صد درصد از تیم کناره گیری کنم مسئولان باشگاه از طریق پیامک بازیکنان را به تمرین فراخواندند و هیچ اطلاعی هم به بنده داده نشده است و این به معنای پذیرش استعفا می باشد.
ثانی با بیان اینکه از این تیم اخراج نشده، گفت: از چند هفته قبل خود پیشنهاد جدایی را مطرح کردم چرا که بر این باورم، تیمی با سابقه 15 ساله نباید اینگونه از کمبود امکانات در رنج باشد.
مدیر عامل تیم فوتسال هیات فوتبال قم دیروز اعلام کرد به دلیل وضعیت نه چندان تیم خوب در جدول و تمایل نداشتن ابوالفضل ثانی به ادامه همکاری با این تیم، سید مهدی غیاثی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.
تیم فوتسال هیات فوتبال قم با دو امتیاز در قعر جدول قرار داد. این تیم تاکنون از مجموع 12 بازی تنها 4 امتیاز دارد و احتمال سقوط آن به لیگ دسته یک وجود دارد.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.