رضا ابوذر عصر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این جشنواره با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می شود.
وی با بیان این که تلاش و دغدغه ما این است که بتوانیم فیلم‌ های ارزشی تولید کنیم، خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه این جشنواره، 9 آذر ماه امسال همزمان با هفته بسیج مستضعفان، در قم برگزار می شود.
5 آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال 1358، روز بسیج مستضعفان و 5 تا 11 آذر ماه نیز به عنوان هفته بسیج مستضعفان نامگذاری شده است.
وی اظهار کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را به همراه مدارک مورد نیاز اعم از خلاصه فیلمنامه، فرم جشنواره و یک قطعه عکس به رایانامه (ایمیل) به نشانی 8nevesht@gmail.com ارسال کنند.
رئیس انجمن سینمای جوانان استان قم با اشاره به این که هر فیلمنامه نویس فقط می تواند سه اثر به این جشنواره ارسال کند، تاکید کرد: مدت زمان فیلمنامه ها باید از ٥ تا ١٥ دقیقه باشد.
وی گفت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره می توانند به نشانی قم، بلوار محمد امین(ص)، کوچه ٢١، پلاک ٣، انجمن سینمای جوانان استان قم مراجعه و یا با تلفن ٣٢٩٣٩٤٣٧ با پیش شماره 025 تماس بگیرند.
امروز در نشست صمیمی سید محمدرضا موالی ‌‌زاده دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با جمعی از فعالان قرآنی، فرهیختگان، هنرمندان و اصحاب رسانه استان قم در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از پوستر این جشنواره رونمایی شد.
7406/ 1175 خبرنگار: عباس منجمی ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.