به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، استاندار قم در این آیین با اشاره به برنامه های افتتاح طرح های عمرانی در هفته دولت گفت: مسئولان استان طی چهار سال اخیر همه تلاش خود را در راستای افزایش رضایتمندی مردم انجام داده اند.
سید مهدی صادقی هم چنین، افتتاح هنرستان تخصصی تربیت بدنی را در راستای ارتقای شاخص های استان در ورزش قهرمانی موثر دانست و از تلاش های مجموعه آموزش و پرورش در این زمینه قدردانی کرد.
وی همت والای مجموعه عوامل و دست اندرکاران آموزش و پرورش به ویژه معلمان را در تربیت نسل آینده مورد توجه قرار داد و گفت: این عزیزان با کمترین چشمداشت و با استفاده حداکثری از حداقل ظرفیت ها خدمات بزرگی را به کشور ارائه می دهند.
استاندار قم در پایان با اهدای لوح از مادر شهید حیدریان تجلیل و قدردانی کرد.
هنرستان شهید حیدریان با زیربنای بالغ بر چهار هزار و 55 مترمربع و 12 کلاس درس در خیابان مولوی شهرک پردیسان و با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 930 میلیون تومان ساخته شده است.
پردیسان در منطقه 8 شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال 77 توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال 90 به یکی از منطقه های شهرداری قم تبدیل شد.
هم زمان با افتتاح این هنرستان، سه مدرسه دیگر با بیش از یک هزار و 200 متر مربع زیربنا و 10کلاس درس در روستاهای سراجه، مومن آباد و دولت آباد بخش جعفریه و همچنین نمازخانه مدرسه شهیده قضایی با مساحت 228 متر مربع به بهره برداری رسیدند.
بر اساس این گزارش، این چهار فضای آموزشی با اعتباری بالغ بر12 میلیارد ریال از محل مشارکت خیران مدرسه ساز استان قم تامین اعتبار شده است.
هم چنین مجتمع 505 واحد مسکن مهر پردیسان صبح امروز با حضور استاندار قم و احمد اصغری مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.
7406/ 6133/ تنظیم کننده: عباس منجمی ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.