به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در این پیام آورده است:  خبر ارتحال عالم پارسا و فرزانه «حضرت آیت‌الله حاج شیخ  ابراهیم امینی(ره)» امام‌جمعه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام ، موجب تاسف و تاثر گردید.

وی در این پیام افزوده است: بدون شک فقدان ایشان ضایعه‌ای بزرگ و جبران‌ناپذیر برای نظام، حوزه‌های علمیه و جهان تشیع محسوب می‌شود.

استاندار قم در ادامه با تسلیت ارتحال این فقیه وارسته به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، بیت مکرم و عموم شاگردان و ارادتمندان آن بزرگوار، ابراز امیدواری کرده است: روح بلند و ملکوتی ایشان در این ماه رحمت و کرامت، مشمول غفران واسعه الهی قرار گیرد و خداوند متعال به بازماندگان محترم پاداش صابران را عطا فرماید.

آیت‌الله ابراهیم امینی عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شب گذشته در سن ۹۵ سالگی دارفانی را وداع گفت؛ وی در ماه‌های اخیر چند بار به دلیل بیماری در بیمارستان بستری و مرخص شده بود در روزهای اخیر در بیمارستان شهید بهشتی قم بستری بود.

 آن مرحوم (متولد ۱۳۰۴ش) نائب رییس اسبق مجلس خبرگان رهبری، عضو برجسته جامعه مدرسین قم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، امام‌جمعه قم تا سال ۱۳۸۴ و از شاگردان برجسته آیت‌الله بروجردی، امام خمینی و علامه طباطبایی بوده‌است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.