به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا گروسی ظهر چهارشنبه در نشست با فعالان بخش خصوصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به لزوم برگزاری نشست‌ها جهت افزایش هم افزایی بخش دولتی و بخش خصوصی، بیان کرد: در شرایط شیوع بیماری کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی و لزوم ارائه خدمات غیر حضوری در جامعه، خدمات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه مدیریت الکترونیک نقش به سزایی دارد.

وی با بیان اهمیت توجه به دو مبحث مهم مهارت فکری و مهارت مطالعاتی، افزود: افزایش و بهبود این مهارت‌ها در ارتقای خدمات اجتماعی نقش اساسی دارد.

معاون استاندار قم اظهار کرد: در زمینه حمایت استان از فعالان عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات برنامه‌های حمایتی، هم اندیشی و ارائه تسهیلات در این زمینه در دستور کار دستگاه‌های استان قرار گرفته است.

وی با تأکید بر لزوم افزایش خدمات غیر حضوری و الکترونیک در دستگاه‌های استان، تصریح کرد: ظرفیت سازی لازم در زمینه حمایت از فعالان بومی جهت ارائه این خدمات صورت گیرد.

گفتنی است در این جلسه مباحثی درباره خدمات الکترونیک قابل ارائه توسط بخش خصوصی در حوزه مجازی در استان و الزامات و نیازمندی‌های بهبود این خدمات تبادل نظر شد بخش خصوصی استان در حوزه خدمات الکترونیک در بخش‌های مختلف فعالیت دارد و لازم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1409399
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.