به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر روز پنجشنبه در گفت‌وگویی، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز چهاردهم فروردین‌ماه، ۸۴ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند.

وی ادامه داد: ۲۹ نفر از این تعداد، در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری و بقیه پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده‌اند.

قدیر اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته ، ۲۷ نفر از بیماران بستری در بخش‌ها پس از  بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: در حال حاضر ۳۲۷ نفر از همشهریان در مراکز درمانی قم به دلیل مشکلات حاد تنفسی و یا ویروس کرونا بستری هستند که حال ۱۰۸ نفر از آن‌ها بد گزارش شده است.

وی افزود: از ابتدای اسفندماه تاکنون نیز هفت هزار و ۳۷۷ نفر از بخش بستری اورژانش و بستری بخش بیمارستان‌های قم با بهبودی مرخص شده‌اند.

به گزارش ایرنا، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تا ساعت ۱۴ روز چهاردهم فروردین‌ماه، ۵۰ هزار و ۴۶۸ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و سه هزار و ۱۶۰  نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۶ هزار و ۷۱۱ نفر نیز بهبودیافته‌اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.