در این اطلاعیه که سه‌شنبه شب نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته، آمده‌است: انجمن‌های هنری قم نیز همراه با سایر اقشار فهیم قم به پویش «درخانه بمانیم» و «کتاب بخوانیم» پیوسته و اقدامات و فعالیت های خود را از طریق فضای مجازی پی گرفته  ودربخش‌هایی نیز به یاری مدافعان سلامت پرداخته‌است.

این اطلاعیه حاکیست: از عموم همشهری‌های متدین و فهیم قم نیز متواضعانه می خواهیم تا روزهای آغازین سال نو،  به ویژه روز طبیعت (سیزده به در) را در خانه بمانند و همچون تمامی مقاطع چهل سال گذشته در نبرد با متجاوزین به وطن  و امروز در نبرد با ویروس کرونا؛ مدافعان عزیز بهداشت وسلامت را با دعای خیر شان یاری کنند.

در این اطلاعیه آمده‌است: امید است که به زودی؛ با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توصیه های مؤکد مسئولین و مدیریت بهداشت و سلامت بار دیگر در انجمن ها و مراکز وفضاهای فرهنگی وهنری خدمتگزار همشهریان عزیز باشیم.

همچنین در ادامه این اطلاعیه با اشاره به ۱۲ فروردین ماه روز ملی جمهوری اسلامی تاکید شده است: امت فهیم ایران اسلامی، بیش از چهل سال است که در برابر هجمه های دشمنان نظام، جنک تحمیلی، شیطان بزرگ و ایادی آن در منطقه، داعش، شبیخون فرهنگی و انواع فتنه ها و دسیسه ها و تحریم های ظالمانه استکبار جهانی؛ مجاهدت و مقاومت کرده است و در این مسیر نورانی شهیدان گرانقدری نیز تقدیم حق تعالی کرده و پیروزی های بزرگ و سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را به ارمغان آورده است.

اطلاعیه آمده است: رمز پیروزی در برابر تمام این فتنه ها و بلاها؛ مقاومت و شکیبایی است. بلاها امتحان الهی هستند." امتحان الهی یعنی تمرین ، یعنی رزمایش. رزمایش نقطه ضعف های انسان را به او نشان می دهد و او سعی می کند آن نقطه ضعف ها را برطرف کند و تبدیل کند به نقطه قوّت".

در ادامه این اطلاعیه افزوده شده است: جامعه سلامت ایرانی در این روز گار کرونایی دچار ابتلا  و امتحان شده است و این بار مدافعان سلامت در خط مقدم قرار گرفته اند. جامعه ایرانی اکنون در مسیر برون رفت موفقیت آمیز از آزمایش کرونایی؛ صبر، تقوا و تسلیم در برابر خدا را پیشه خود ساخته و به توصیه های مدیریت بهداشت وسلامت توجه می کنند تا بر آن فائق آیند.

به گزارش ایرنا، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تا ساعت ۱۴ روز دوازدهم فروردین ماه ۴۴ هزار و ۶۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۸۹۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۴ هزار و ۶۵۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.