به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش،  سرتیپ دوم پزشک بهزاد موذنی روز سه‌شنبه اظهار داشت: با درخواست استانداری قم و برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی، بیمارستان ۵۰ تختخوابی سیار با کادر پزشکی مجرب و تجهیزات کافی در شهرک پردیسان قم برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارتش از شروع بیماری کرونا همکاریهای خود را با وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی آغاز کرده، افزود: با تمام قوا و نیروی انسانی مجرب و تجهیزات پزشکی، کار آفندی را در مقابله با این ویروس انجام خواهیم داد.

موذنی تاکید کرد: مقابله ارتش با ویروس کرونا؛ جهادی، آفندی و حالت جنگی است و برابر فرمایشات نورانی مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی)، نشان دهنده بارز "اشدا علی الکفار و رحما بینهم است" و ان‌شاءالله این ماموریت را نیز با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

رییس اداره بهداشت و درمان نزاجا در رابطه با تخصص‌های پزشکی موجود در این بیمارستان سیار نیز خاطرنشان کرد: کادر درمانی پزشکی عمومی، عفونی و داخلی که بیشترین نیاز در عرصه مقابله با ویروس کرونا هستند در این بیمارستان حضور دارند.

موذنی اضافه کرد: پرستاران، پزشکیاران، بهیاران، نیروهای آزمایشگاهی، بهداشت روان و محیط و نیروهای پشتیبانی کننده در کنار پزشکان در این بیمارستان انجام وظیفه خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.