وی شنبه‌شب با صدور پیامی ضمن اجازه مصرف سهم امام برای مقابله با ویروس کرونا، از جامعه پزشکی ایران، پرستاران زحمتکش و کارکنان خدوم که برای سلامتی مردم عزیز تلاش فراوانی دارند، تقدیر و تشکر فراوان کرد.

آیت‌الله صافی گلپایگانی در این پیام افزوده است: همچنین خیران درمان و سلامت کشور که همیشه به وظایف شرعی و انسانی خود عمل می‌کردند، در این مقطع حساس هم مسئولان امر را کمک نموده و مجاز هستند از نصف سهم مبارک امام(ع) برای این عمل خداپسندانه مصرف نمایند.

وی در پایان بیان کرده است: ان‌شاءالله تعالی با توجهات خاصه حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) هر چه زودتر این نگرانی و بیماری رفع گردد.

 بیماری کرونا ازنظر ابتلا و میزان و شدت تلفات، خطرناک‌تر از آنفولانزا نیست؛ بنابراین جایی برای ترس و وحشت مردم نیست و شهروندان تنها باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، ۲۰۵ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور گزارش‌شده و تاکنون ۱۲۳ نفر از بیماران بهبودیافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.