به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن قیصری روز دوشنبه در گفت‌وگویی، افزود: از ساعت ۷ روز ۲۲ بهمن محدودیت تردد و از ساعت ۲۴ امشب محدودیت توقف در محل‌های ذیل اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: این محدودیت‌ها از میدان روح‌الله به سمت تقاطع شهدا، از میدان جانبازان به‌طرف تقاطع شهدا، از دوربرگردان بلوار شهید منتظری به‌طرف تقاطع حجتیه، از پل علیخانی به‌طرف میدان مطهری، از تقاطع عماریاسر-آذر به سمت سه‌راه بازار، از کوچه مخابرات ۱۹ دی به سمت چهارراه بازار، کلیه کوچه‌های منتهی به خیابان ارم و خیابان شهدا(صفاییه) و چهارراه غفاری به سمت میدان شهید مطهری می‌باشد.

به گفته وی،‌ تقاطع پل شهید رجایی - خاکفرج به سمت میدان شهید مطهری، چهارراه غفاری به سمت میدان شهید مطهری، خیابان اراک و کوچه‌های منتهی به آن، از میدان سعیدی به‌طرف تقاطع غفاری، از چهارراه غفاری به‌طرف میدان مطهری، از چهارراه غفاری به‌طرف سه‌راهی خورشید، از پل شهید رجایی به سمت میدان شهید مطهری، از پل نیروگاه(زیر پل و راست‌گرد روی پل) به‌طرف خیابان اراک و از پل نیروگاه(راست‌گرد روی پل) به‌طرف خیابان اراک نیز شامل محدودیت تردد می‌شود.

رییس پلیس راهور قم از شهروندان خواست از تردد در مناطق اشاره‌شده در طرح خودداری کنند و با ماموران راهنمایی و رانندگی همکاری لازم به عمل‌آورند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.