به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علوی گرگانی، در این پیام آمده است: رحلت عالم مجاهد حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ نورالله طبرسی موجب اندوه این‌جانب گردید.

پیام می‌افزاید: حضور مؤثر ایشان در دوران مختلف نهضت انقلاب اسلامی و خدمات ایشان در کسوت نمایندگی ولی‌فقیه در استان مازندران و نماینده مردم آن خطه در مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه ساری کارنامه شایسته‌ای در طول حیات آن عالم بزرگوار می‌باشد.

پیام حاکی است: این‌جانب این ضایعه را در درجه اول به امام زمان(عج)، همچنین رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید سپس به مردم ولایت مدار استان مازندران و  بازماندگان و فرزندان آن مرحوم تسلیت گفته و علو درجات  و هم‌نشینی با اهل‌بیت(ع) را برای آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان آرزومندم.

آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی‌فقیه در مازندران پس از تحمل مدت‌ها رنج بیماری، امروز شنبه دار فانی را وداع کرد.

امام‌جمعه سابق ساری و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری هنگام فوت در بیمارستان ساسان تهران بستری بود. آیت‌الله طبرسی از سال ۷۸ به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در مازندران منصوب شد و از سال ۵۹ هم امامت جمعه شهرستان ساری را بر عهده داشت. وی آبان ماه امسال از سمت نمایندگی ولی‌فقیه و امامت جمعه ساری "به جهت بیماری و نبود توان جسمانی" استعفا کرده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.