در این پس از تلاوت آیه هایی چند از کلام الله مجید و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی توسط گروه ارکستر سپاه علی بن ابیطالب (ع) فرمانده لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب با شرح روایتی از رشادت ها و فداکاری های شهیدان مدافع حرم در رویارویی با تکفیری ها، اظهار داشت: بچه های دهه هفتادی که حضرت امام و هشت سال جنگ تحمیلی را ندیدند، با جانفشانی های خود باعث پیروزی های زیادی در جبهه مقاومت شدند.

سردار اسدالله گنجعلی بیان داشت: شهیدان ایرانی و لشکر فاطمیون و تیپ زینبیون و حیدریون برای همه ما افتخار بزرگی هستند.

یکی از واعظان نیز در ادامه این مراسم با تاکید بر ضرورت آمادگی کامل در برابر دشمنان گفت: دشمن امروز به وحشت افتاده، چون بچه های این نظام دشمن را کوچک نگرفتند.

مومنی بیان داشت: دشمنان نظام امروز فهمیدند که از یک بسیجی کم سن و سال تا یک پیرمرد سفت و محکم در برابرشان می ایستادند و تا الان نیز ایستادند.

وی با اشاره به اینکه طبق گفته قرآن مجید شیطان دشمن مسلمانان است و به فرموده امام راحل شیطان بزرگ آمریکا است، گفت: باید این دشمن را جدی بگیریم.

 مومنی اهمیت دشمن شناسی را مورد توجه قرار داد و با اشاره به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی نقشه دشمن را نقش بر آب خواهند کرد.

 دمام زنی و سِنج‌کوبی توسط یکی از هیات های مذهبی قم‌ و اجرای زیبا و دلنشین سرود ز کودکی خادم‌ این‌ تبار محترمم بوسیله گروه سرود نسیم قدر از جلوه های ویژه این آیین معنوی و نورانی بود.

همچنین پرچم های مطهر و متبرک حرم های شریف و ملکوتی امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت زینب(س) میهمان معنوی این مراسم بود، و حاضران با ندای حیدر و لبیک یا زینب از آن استقبال پرشوری کردند.

در بخشی از این مراسم نیز شرکت کنندگان با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز نمودند.

 یادواره شهیدان مدافع حرم قم به مناسبت چهارمین سالگرد عملیات غرورآفرین شکست حصر شهرک های شیعه نشین نُبُل و الزهرا سوریه توسط سپاه علی بن ابیطالب (ع)، شهرداری قم، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و چند نهاد فرهنگی اجتماعی دیگر ترتیب یافته بود.

شهرک‌ های فوق که ۷۰ هزار تَن از شیعیان در آن سکونت دارند در بهمن ماه ۱۳۹۴ پس از چهار و نیم سال، از محاصره تروریست های تکفیری آزاد شدند./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.