به گزارش روابط عمومی استانداری قم، استاندار قم در این دیدار با تجلیل از صبر و بردباری این خانواده در شرایط حساس کنونی کشور گفت: این ضایعه دردناک همه مردم و ملت ایران را متاثر کرد و همگان این عزیزان را فرزندان خود و در غم از دست آنها، خود را شریک خانواده آنها می‌دانند.

بهرام سرمست با اشاره به تلاش دشمنان برای بهره‌برداری‌های کور از چنین رخدادهایی، اضافه کرد: خانواده‌های بازماندگان این ضایعه دردناک به خوبی در برابر هجمه‌های دشمنان پایمردی نموده و در دفاع از نظام و انقلاب با تمام وجود ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: سابقه فعالیت‌های خیرخواهانه و خدمات انسان دوستانه این خانواده و تلاش‌های آن‌ها در برپایی شعائر اسلامی مثال زدنی است و همواره در مسیر دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب گام‌هایی استوار برداشته‌اند.

استاندار قم با قدردانی از هوشمندی این خانواده برای پیشگیری از سوءاستفاده دشمنان از این ضایعه اسفناک، ابراز داشت: تقدیر الهی بر رخداد این غم بزرگ برای خانواده‌های بازماندگان بوده است و برای آن‌ها آرزوی صبر و بردباری داریم.

قاسم حمزه‌ای پدر سه تن از جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی(سارا حمزه‌ای، امیرحسین اویسی و عسل اویسی) است.

به گزارش ایرنا،‌آیات سعیدی نماینده ولی‌فقیه در قم، خاتمی امام جمعه تهران ،  بهرام سرمست استاندار، سرهنگ بیطرفان جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) و همچنین برخی مسئولان استان نیز پیش از این با حضور در منزل محمد صالحه ، زهرا حسنی سعدی و محمد امین بیروتی از جان باختگان قمی حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، با خانواده‌های داغدار آنان ابراز همدردی کردند.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه جاری تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن جان باختند.

صبح شنبه ۲۱ دی‌ماه جاری،‌ ستاد کل نیروهای مسلح ایران تاکید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمد هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت شلیک پدافند هوایی قرار گرفته‌است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.