آیت الله سید محمد سعیدی عصر شنبه در آیین تجلیل از فعالان امر به معروف قم در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی قم اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس جبهه واحدی با لشکرها، تیپ‌ها و مجموعه‌های مختلف بوجود آمد، امروز نیز مانعی ندارد لشکرها و تیپ‌های مستقل و گردان‌ها در عرصه امر به معروف حضور داشته باشند و اسم آنها نیز مشخص باشد، آنچه مهم می‌باشد، این است که هماهنگ عمل کنیم.

وی همچنین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه قم به عنوان مرکزیت انقلاب اسلامی مورد طمع دشمنان قرار گرفته و دست های ناپاکی نیز در یک حرکت حساب شده به دنبال نشانه گرفتن این شهر هستند، افزود: عده‌ای آگاهانه یا مغرضانه زیرچتر این معاندان قرار گرفتند، و از روی بی‌موالاتی و ناآگاهی به این حوزه تعدی و تجاوز کردند.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س)‌ با اذعان به اینکه قم به عنوان کانون انقلاب اسلامی فقط از یک سمت و سو تهدید نمی‌شود، گفت: دشمن از جهت‌های مختلفی برای ناامن کردن قم برنامه ریزی کرده، و این یک منکر است همان طور که امن کردن قم معروف می‌باشد.

وی افزود: وجود اشرار به جهت خصلت‌هایی که دارند و باعث زحمت مردم می‌شوند باید با آن برخورد گردد.

امام جمعه قم با اشاره به موضوع مشروبات الکلی گفت: دربرخی گزارش ها این مساله درقم است و که باید از آن جلوگیری کرد.

وی همچنین بی‌عفتی و بی‌حجابی و بی‌توجهی به مساله حجاب وعفاف را مورد توجه قرار داد و گفت: برای کمرنگ کردن وجه و جلوه انقلابی قم مسائل متعددی مورد تعرض دشمن است، و  برای مقابله با این تهدیدها همه دستگاه‌ها به صورت واحد عمل کنند و کار آنها نیز دیده شود.

آیت الله سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره اجلاسیه فرماندهان سپاه گفت: رهبر انقلاب در تعبیر رسا، بلند و صریح خود فرمودند من ۱۰۰ درصد از سپاه راضی هستم.

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی این نیرو را باعث آبرومندی نظام اسلامی توصیف کرد و گفت: نیروی انتظامی در همه عرصه ها ورود پیدا کرده و در مساله امر به معروف نیز از مجموعه هایی می باشد، که با عشق و علاقه فعالیت می کند و از ملامت و سرزنش و حاشیه هایی که ایجاد می کنند، پروایی ندارد.

آیت الله سعیدی در پایان با اشاره به تحول‌های صورت گرفته در قوه قضائیه گفت: سید بزرگوار آیت الله رئیسی درد دین دارد و ضمن تشکر از همه کسانی که قبل از ایشان بودند و خدمت کردند، انگیزه دارد قدمی جلوتر و گامی فراتر و مصرتر بر دارد.

۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.