حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری روز پنجشنبه درگرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارمند استان قم درگلزار شهدای علی بن جعفر(ع) تصریح کرد: جامعه جهانی به این نتیجه رسیده که اگر قرار است صلح و آرامش درخلیج فارس مستمر باشد باید جمهوری اسلامی در آن نقش آفرینی مستقیمی داشته باشد.

وی  تاکید کرد: حزب الله لبنان، حشد الشعبی، انصارالله یمن، حماس و سایر گروه های مقاومت به صراحت اعلام کردند که اگر تعرضی به ایران شود، آنها در خط مقدم جنگ و درگیری خواهند بود.

ذوالنوری گفت: انصارالله یمن امروز به حدی از اقتدار رسیده که با یک حمله موشکی می‌تواند تمام تاسیسات و روند صادرات نفت سعودی را به صفر برساند.

وی گفت: قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی امروز درحدی است که حتی هدف گرفتن آرامکو توسط نیروهای یمنی را نیز به ایران نسبت می‌دهند.

وی بیان کرد: جامعه جهانی که امروز  عده ای مدام از آن دم می زنند در برابر کودک‌کشی و جنایتهای آمریکا و عربستان سعودی در یمن، سوریه و عراق بی تفاوت است.

ذوالنوری گفت: بنابر برخی اخبار و اطلاعات موجود اسرائیل غاصب بالغ بر ۹۰۰ کلاهک هسته ای داشته و پای هیچ معاهده هسته ای را نیز تاکنون امضا نکرده است.

وی بیان کرد: ایران به صورت کامل به معاهدات و توافق هایی خود در قبال آژانس انرژی هسته ای پایبند می‌باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برغم اینکه مدیرکل آژانس هسته ای بارها بر پایبندی ایران به معاهدات هسته ای اذعان کرده اما تحریم های ظالمانه همچنان ادامه دارد، جامعه جهانی در کجای این معادله ایستاده است؟.

ذوالنوری با اشاره به منهدم شدن پهپاد آمریکایی در ماه های اخیر عنوان کرد: وزن پهپاد آمریکایی ساقط شده ۱۴ تن بود و ایران این پرنده را در ارتفاع ۶۵ پایی هدف گیری و منهدم کرد که در نوع خود اقدام بسیار کم نظیر و کم سابقه ای بود.

وی تاکید کرد: اگر روحیه ولایت مداری و ایمان مانند دانش های مربوط به هوا و فضا و شبیه سازی سلولی وارد عرصه های دیگر تولید نیز شود، مشکلات اقتصادی، اشتغال و تولید برطرف خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس بیان کرد: دشمن یک جنگ نابرابر و ناخواسته را از زمین و هوا در مقایسی گسترده علیه جمهوری اسلامی آغاز کرد، سقوط کامل نظام اسلامی و تصرف پایتخت کشور هدف اصلی عراق از تجاوز به ایران بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رژیم بعث برای اینکه به این هدف برسد جنایت های بسیاری انجام دادند، کشف گورهای دسته جمعی از مصادیق بیرحمی‌های صدام بود.

غبارروبی مزار مطهر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و قرائت زیارت عاشورا و تقدیر از جمعی از خانواده شهدا از جلوه های معنوی این آیین معنوی بود.

استان قم بیش از ۶ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.