احمد حاجی زاده عصر دوشنبه در یکصد و دوازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در ساختمان شهید باکری این شورا، با بیان اینکه ۸۰ کشور در جنگ تحمیلی درمقابل ایران اسلامی به کمک عراق کرد ،‌اظهار داشت:‌پاره های تن ملت و بهترین جوانان کشور بودند که جان خود را فدای آرمان ها و ارزش های انقلاب و اسلام کردند که باید این میراث شهدا را زنده نگهداشت.

وی دفاع مقدس را گنجینه ای ارزشمند دانست و تاکید کرد: دشمن در جنگ نظامی از جمهوری اسلامی شکست خورده است و این موجب شده تا آنها تمام توان خود را در جنگ نرم و فرهنگی متمرکز کرده اند.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای قم، با بیان اینکه وظیفه کنگره شهدا، رساندن صدای شهدا به گوش مسئولان، مردم و نسل های آینده است، تاکید کرد: یکی از وظایف ترسیم شده برای کنگره شهدا، تولید آثار ماندگار فرهنگی است تا این آثار برای دهها سال جریان ساز فرهنگی در کشور باشند.

وی تاکید کرد: ۸۰ درصد جوانان قم به طور میانگین بیش از ۲ ساعت در فضای مجازی وقت سپری می کنند که این موضوع نشان از اهمیت توجه به تولید محتوا در فضای مجازی دارد.

حاجی زاده با اشاره به بستر سازی برای حضور و نقش آفرینی مردم افزود: موسسه های فرهنگی بزرگی در قم وجود دارد که در حوزه شهدا کار می کنند ولی این موسسه ها در سطح کشور فعالیت داشته و نسبت به قم بی توجه هستند.

وی افزود: نخستین کنگره شهدای قم در سال ۷۷ ترتیب یافته و با برنامه ریزی انجام شده پیش بینی می شود تا دومین کنگره شهدا قم در بهمن ماه ۱۳۹۹ انجام شود که برگزاری باشکوه و اثرگذار این کنگره نیاز به ورود همه مجموعه های شهری و استانی قم دارد.

۷۴۰۴/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.