بهرام سرمست روز سه‌شنبه در نوزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در تالار امام جواد (ع) استانداری اظهار داشت: باید فرصت تبلیغ کالا را برای بخش خصوصی در آموزش‌وپرورش و فضاهای فرهنگی ایجاد کنیم. 

وی بیان داشت: باید برای مخترع، مبتکر و کسی که در اقتصاد دانش‌بنیان فعالیت می‌کند، شرایطی ایجاد شود که به تبلیغ کالای خود بپردازد و به‌طور ضمنی کارآفرینی، تبلیغ کالای ایرانی و غرور ملی را در باور فرزندانمان تقویت کنیم.

استاندار قم با تاکید بر استفاده از ظرفیت آموزش‌وپرورش برای فرهنگ‌سازی درزمینهٔ مصرف کالاهای ایرانی به‌عنوان یکی از جوامع هدف مهم و تاثیرگذار گفت: سایر نهادها مانند صداوسیما می‌توانند نقش مهمی داشته باشند و فضای مجازی نیز امروز نقش بیشتری دارد.

وی تاکید کرد: بخشی از این کارها را تشکل‌های صنفی و بخش خصوصی به‌منزله یک نوع بازاریابی در عصر جدید باید برنامه‌ریزی و انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود برنامه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در موضوع استفاده حداکثری از توان تولیدی و خدماتی قم را خوب ارزیابی کرد و افزود: آشنایی نداشتن از توان و ظرفیت‌های تولید بومی حلقه مفقوده موجود در قم و سایر استان‌های کشور به شمار می‌آید.

سرمست گفت: راه‌اندازی یک سامانه و بانک جامع اطلاعات از ظرفیت‌های تولیدی استان ضروری است، ازاین‌رو سازمان صنعت، معدن، تجارت و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی این ظرفیت‌ها را احصا نموده و در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار دهند.

۷۴۰۳ / ۱۱۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.