ابوالفضل باقری منش روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ با اشاره به اینکه امانت‌داری محور فعالیت‌های پست است،‌ بیان کرد: سامانه‌های اداره کل پست قم در همه بخش‌ها به‌روز شده و توانایی مدیریت ترافیک‌های پستی در سطح بسیار بالاتر از میزان موجود را دارد.

وی افزود: تمام مراحل موردنظر شهروندان برای سفارش و دریافت کالا و خدمات مورد نیازشان، توسط پست به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود و این مساله نقش مؤثری در کاهش ترافیک شهری و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های مردم دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر، خدمات نوین پست نقش بسزایی در توسعه کسب‌وکارها و تحقق اقتصاد مقاومتی دارد و در همین زمینه اداره کل پست قم آمادگی کامل دارد تا همه ظرفیت‌های خود را برای توسعه فروش واحدهای تولیدی استان به کار گیرد.

باقری منش گفت: اگر عموم مردم،‌ مسئولان دولتی و مدیران بخش خصوصی،‌ انجام و پیگیری درخواست‌های خود در بخش‌های مختلف را به پست واگذار کنند،‌ شاهد تحولی بزرگ درزمینهٔ تسهیل دسترسی به خدمات و کالاها خواهیم بود که نتایج بسیار مثبت اجتماعی و اقتصادی در پی دارد.

وی افرود: پست لجستیک قم در سال رونق تولید برای ارائه خدمات نوین به تولیدکنندگان استان آمادگی کامل دارد و می‌تواند در کاهش هزینه‌های آنان به‌خصوص در بخش انبارداری،‌ بسته‌بندی و انتقال محصول بسیار مؤثر باشد.

وی ادامه داد: هرگونه نقل‌وانتقال کالا و خدمات از طریق اداره پست استان با استفاده از کد رهگیری قابلیت پیگیری مستمر دارد و مردم و مسئولان بدون هیچ‌گونه دغدغه نسبت به حفظ سلامت بسته‌های پستی خود،‌ می‌توانند از خدمات این دستگاه بهره‌مند شوند.

۷۴۰۵/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.