استاندار قم با بیان ضرورت کار گروهی مدیران استان در امر مبارزه با مواد مخدر، بخشی از توفیقات استان در امر مبارزه با مواد مخدر را مرهون اشراف دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی استان بر فعالیت شبکه های مجازی در حوزه مواد مخدر دانست.
به گزارش ایسنا منطقه قم، به نقل از روابط عمومی استانداری، بهرام سرمست در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به لزوم‌ بررسی کارشناسی مباحث ارائه شده در جلسات، اظهار کرد: ‌اعضای جلسه با برنامه و مستندات کافی پیرامون دستورات جلسه حاضر و با ارائه نظرات و پیشنهادات در موضوع مربوطه در تصویب دستور جلسات ایفای نقش کنند.
استاندار قم به ضرورت دغدغه مندی مدیران استان در کاهش آسیب های اجتماعی در کنار تکالیف سازمانی مربوطه اشاره و اضافه کرد:‌ فضای جلسات باید به گونه ای شکل گیرد که از نظرات تمام اعضا بهره برده شود و جلسات با پویایی کامل برگزار شود. سرمست امر مبارزه با مواد مخدر را وظیفه تمام مسئولین استان اعم از دولتی و غیر دولتی دانست و تصریح کرد: ارائه برنامه های بخش های مختلف استان در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی بویژه سوء مصرف مواد مخدر بایستی در دستور کار مدیران قرار گیرد تا در قالب کار گروهی این دغدغه های اجتماعی از جامعه پاکسازی شود.
وی همچنین با تاکید بر اثرات ناهنجار آسیب های اجتماعی معتادان در سطح جامعه، خاطر نشان کرد: موضوع جانمایی مناسب مراکز کاهش آسیب اعتیاد در استان با در نظر گرفتن جوانب مختلف این مراکز در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد.
استاندار قم در خاتمه ضمن قدردانی از اهتمام دستگاههای انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی استان در امر مبارزه با مواد مخدر، از افزایش ۶۴ درصدی آمار کشفیات مواد مخدر در استان ابراز رضایت نمود و گفت: بخشی از این موفقیت ها مرهون اشراف کامل دستگاه های ذیربط بر فعالیت شبکه های سنتی و فضای مجازی در حوزه قاچاق مواد مخدر است.
گفتنی است در پایان این جلسه دکتر کریمی اصل مدیر کل بهزیستی استان با رای اکثریت اعضای جلسه بعنوان رئیس کمیته فرهنگی- پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان انتخاب شد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.